"חברון היהודית תישאר בריבונות; פועל לצירוף מפלגות לסיעת העבודה"

    נתניהו ברח. הוא לא יכול שיהיה לו שר חוץ שר מדברת הוא חייב להיות מחויב לתהליכים. הוא העביר לי מסמך שמדבר על שתי מדינות לשני עמים. אני עשיתי את שעשיתי כדי להגן על מדינת ישראל
    יוסי אשר 2 Comment on "חברון היהודית תישאר בריבונות; פועל לצירוף מפלגות לסיעת העבודה"

    סוף?: "אני יכול להראות לך בבחירות האחרונות את אותם הספדים ולפתע פתאום בניתי גוש עם ציפי לבני" • מדיני: "הבאתי לנתניהו מהלך מדהים שהיה משנה את המזרח התיכון והוא מצמץ מיד" • גרינבלט: "אדם מאד חד וממוקד עם לב יהודי חם"

    בוז'י הרצוג צילום: פלאש 90
    נתניהו ברח. הוא לא יכול שיהיה לו שר חוץ שר מדברת הוא חייב להיות מחויב לתהליכים. הוא העביר לי מסמך שמדבר על שתי מדינות לשני עמים. אני עשיתי את שעשיתי כדי להגן על מדינת ישראל
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר האופוזיציה ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג שוחח הבוקר עם יוסי אליטוב ואריה ארליך בתוכנית חמישי בשתיים בקול חי ואמר "אני לאחרונה פרסמתי תכנית של 10 שנים שבמהלכה נכנס לתהליך של בנית מדינה פלסטינית ע"י העברת סמכויות במקביל להתחייבות של הורדת ההסתה והטרור לחלוטין. ניכנס למהלך שבסופו של דבר אם הפלסטינים ירצו להכריז על מדינה בגבולות זמניים אנחנו נוכל להכיר במדינה כזו ולנהל אתה משא ומתן". על היזמה האמריקאית להסדר אזורי, אמר "הנשיא טראמפ נחוש להשגת הסדר. אחרי שעה וחצי עם גרינוולט ואחרי פגישות חשובות שהיו לי השבוע. הנשיא טראמפ נחוש להביא הסדר" אמר. על גרינוולט, אמר "אדם מאד חד וממוקד עם לב יהודי חם. יש לו הנחיה לקדם משא ומתן ביננו לפלסטינים. הוא העלה שאלות ונושאים".

    על ההתפתחויות בשדה הבינלאומי בהקשר הפלסטיני, אמר "אלמנט חדש זה הנושא האזורי. כל המעצמות התלכדו בשנה שנתיים האחרונות כתוצאה ישירה מהסכם המעצמות עם איראן והתפתחות דעא"ש והם הגיעו למסקנה שישראל יכולה להיות בעלת ברית טבעית. בעקבות זאת התפתחה מערכת תת קרקעית מתחת לפני השטח של דיאלוג שמאפשר בנית מערכת אזורית חזקה עם המדינות האלה" אמר. "לא ניהלתי מו"מ אבל תמכתי ועודני תומך במו"מ. הבאתי לנתניהו מהלך מדהים שהיה משנה את המזרח התיכון והוא מצמץ מיד מהלחץ בפוליטי הכבד של הלובי הפוליטי. במקום להבין שאפשר להכניס 80 אחוז מהמתנחלים לתוך גושי ההתיישבות וזה ניצחונה של הציונות. הוא ימצמץ שוב מול הצעת טראמפ". הרצוג אומר כי שילם מחיר פוליטי בעקבות כך "שילמתי מחיר כבד על כך שהייתי מוכן ללכת למהלך שימנע עוד ארונות קבורה ושכול. כדי להגיע להיפרדות ביננו לבין הפלסטינים. כי שאלת היסוד היא מה עושים שבין הים לירדן יש רוב ערבי".

    על אי הצטרפותו לממשלת נתניהו "נתניהו ברח. הוא לא יכול שיהיה לו שר חוץ שמדבר, הוא חייב להיות מחויב לתהליכים. הוא העביר לי מסמך שמדבר על שתי מדינות לשני עמים. אני עשיתי את שעשיתי כדי להגן על מדינת ישראל. אני חושב שנתניהו פשוט פחדן שברח מאפשרות של מהלך מדיני גדול. עכשיו הוא ימצא בפני מציאות שהוא יצטרך לקבל החלטות קשות וזו המציאות".

    "אינני מפחד מבחירות" אמר הרצוג "אני לא מאמין בהספדים שעושים לנו. אני יכול להראות לך בבחירות האחרונות את אותם הספדים ולפתע פתאום בניתי גוש עם ציפי לבני, הבאתי תוצאה מרשימה. אני עובד גם כעת על הקמת גוש משותף. אני עכשיו עובד על קואליציה חלופית. בתוך הכנסת הנוכחית. אין שום אינטרס נסתר אני חי במערכת פוליטית ושבמידה ונתניהו ילך מהלכים מסוימים נייצר פתרונות חלופיים" אמר.

    המגיש, אריה ארליך, הזכיר לו את נאומו של אביו באו"ם, אז עמד הנשיא חיים הרצוג בעצרת האו"ם ודיבר על מכירת מערת המכפלה לאברהם אבינו, בוז'י הרצוג אמר "אבי הפקיד במועצת הביטחון של האו"ם את הפרק בתנ"ך העוסק במכירה של עפרון החיתי לאברהם אבינו. חברון זה משהו מיוחד. בוודאי שחברון היהודית תישאר תחת ריבונות ישראלית".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מסכן ממש רחמים על האדם הזה גם בעולם הזה ובוודאי בעולם הבא

    2. 1

      מה מסכן? יש פרנסה

      חוץ מזה לביבי 2000 יותר טוב?