צפו: המונים פיזזו ב"מתיבתא" בחגיגת הכנסת ס"ת לע"נ מרן הגר"ש וואזנר

    שלום בידרמן No Comments on צפו: המונים פיזזו ב"מתיבתא" בחגיגת הכנסת ס"ת לע"נ מרן הגר"ש וואזנר
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לרגל יומא דהילולא הקרב ובא של מרן פוסק הדור הגר"ש הלוי ואזנר זצוק"ל, התקיימה חגיגת הכנסת ספר תורה לזכרו הטהור ולטובת נשמתו להיכלי מוסדות 'מתיבתא' לתורה ולתפילה – בנשיאות תלמידו הגדול בעל ה'שביבי אש' הגאון רבי שמואל אליעזר שטרן, גאב"ד מערב בני ברק, בהשתתפות אדמורי"ם, רבנים, דיינים ומורי-צדק, אישי ציבור וקהל רב.

    זה מכבר תקופה ארוכה שוררת תכונה רבה והתרגשות הוד בקרב רבים מבני קהילת 'מתיבתא' השוכנת בשכונת מערב ב"ב, אשר נטלו על עצמם לכתוב בשותפות ובצוותא חדא של מאות מבני תלמידיו ומקושריו למרן בעל השבט הלוי זצוק"ל, שביקשו ליטול חלק במצוה ולהשתתף בזכרונו של צדיק, בספר התורה שנכתב בהכוונתו המרוממת ובעידודו של הגרש"א שטרן, כאשר נבחר לכך סופר מומחה מובהק ירא"ש.

     

    צילום: שוקי לרר

     

    הרעיון הזך של כתיבת ספר התורה לטובת נשמתו של בעל השבט הלוי היא פרי הגותם של מתפללי ולומדי 'מתיבתא' בברכתו ובהשראתו העילאית של תלמידו הגדול, אשר קשור בכל נימי נפשו וצמוד היה לתורתו ולמשנתו הגאון רבי שמואל אליעזר שטרן שזכה להיות רבות בשנים צמוד בקירות לבבו של מרן בעל שבט הלוי זי"ע.

    יצויין, כי היכלי המוסדות התורה והחסד 'מתיבתא' בראשות הגרש"א שטרן הפכו בשנים האחרונות לאבן שואבת למבקשי ולומדי תורה לכל תושבי שכונת מערב בני ברק מכל החוגים והעדות, לצד בית הוראה 'שערי הוראה' הסמוך העומד ומשרת אלפי אנשים המבקשים דבר ד' זו הלכה ברוב שעות היממה. בשל כך המונים ורבים מתושבי השכונה כמו גם אוהדי וידידי בית 'מתיבתא' שנתקשרו בעבותות של הערכה אל מעלת רבם הנערץ הגרש"א שטרן, יחגגו את יומם הגדול לכבד התורה ולומדיה.

    החגיגות החלו במעמד כתיבת האותיות שיועד לאדמורי"ם ואישי ציבור ביום ראשון כ"ט אדר בביתו של הנגיד ר' אברהם ויינברג, וביום שלמחרת – ער"ח ניסן סיימו את כתיבת האותיות בספר התורה, בביתו של הרה"ח חיים יוסף קראוס הי"ו מהעסקנים הבולטים של היכלי המוסדות, משם יצאה התהלוכה המפוארת כאשר המונים מלווים את ספר התורה בשיר וזמר, בקול רינה והמון חוגג אל עבר היכל בית המדרש 'מתיבתא'.

    צפו בגלריה מרהיבה של שוקי לרר.



    0 תגובות