סער: "אני לא יכול לחזור רבע שעה לפני הבחירות"

    יש תחושות שלא לגמרי מנותקות מהמציאות שמערכת המשפט הפכה להיות מעין ערכאת ערעור על תוצאות הבחירות. שהייתי שר הפנים ראיתי את זה בתופעת המסתננים
    איתי גדסי No Comments on סער: "אני לא יכול לחזור רבע שעה לפני הבחירות"

    הוא הודיע על חזרתו לפוליטיקה ויש לו מה להציע "בתחום החברתי יש לי הרבה רעיונות" הוא אומר | מה הוא עונה כשנשאל על התזמון המפתיע של חזרתו ומה הוא חושב על מערכת המשפט?

    גדעון סער צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    יש תחושות שלא לגמרי מנותקות מהמציאות שמערכת המשפט הפכה להיות מעין ערכאת ערעור על תוצאות הבחירות. שהייתי שר הפנים ראיתי את זה בתופעת המסתננים
    20:26
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on יו"ר ש"ס דרעי תוקף: "זו מלחמת שמד; נבחן את צעדינו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    השר לשעבר, גדעון סער, שהודיע השבוע על חזרתו לפוליטיקה, ממשיך בסבב ראיונותיו בתקשורת. "לקחתי פסק זמן מהפוליטיקה ועכשיו חזרתי" כשנשאל על חברי כנסת מהליכוד שהיו בתקופתו ועזבו, אמר "אני מקווה שחלק מהדמויות יחזרו" על ההתמודדות העומדת בפניו אמר "בחיים הפוליטיים אין דבר שבא במתנה הכל דרך התמודדות" את הדברים אמר בריאיון לחדשות 2.

    "אני רוצה להיות ברור" ביקש סעד להדגיש "חזרתי להוביל את ישראל בעתיד, לא אצה לי הדרך אבל אתן גיבוי לכך שראש הממשלה בנימין נתניהו הוא מועמדנו בקדנציה הבאה לראשות הממשלה".

    רבות דובר על התזמון שבחר סער לשוב לפוליטיקה, כעת נשאל האם התזמון בו בחר לשוב קשור לחקירות שעובר ראש הממשלה "אני לא יכול לחזור רבע שעה לפני הבחירות. אני חזרתי בעיתוי שיכול לאפשר לי לקיים דיאלוג עם הציבור הרחב והציבור הליכודי" כהגדרתו.

    על הקריאות של גורמים מהשמאל לנתניהו כי עליו להשעות עצמו, אמר סער "השעיה כאשר מדובר בחקירה שצריך להבין כי חקירה זה שלב ראשוני, איזה ערך אתה נותן לבחירת הציבור ולעובדה שיש ממשלה שנבחרה ומכהנת. חקירה זה שלב מקדמי כל כך. לרצות שישעה את עצמו זו גישה לא נכונה".

    באשר לפתרון מדיני ולהבדלים בינו לבין נתניהו, אמר סער "אנחנו שייכים לאותה תנועה שמבטאת את הזרם הלאומי צריך להסתכל על המציאות, במשך 20 שנה אנחנו מנסים שוב ושוב אותו דבר ונכנסים עם הראש בקיר".

    על ייחודיותו והמצע שהוא מביא אתו, אומר "אני מביא את המכלול של הליכוד הקלאסי. יש לי רעיונות בתחום החברתי, יש לי רעיונות בתחום המיידי ביוקר המחיה. משפחות סובלות. הכרה בהוצאות טיפול ילדים לגיל הרך לדוגמא. אני מביא את הרעיונות שלי, אני אף פעם לא רוצה לדבר על דרך השלילה אנו עדים לגביה ולעודף של מיליארדים, צריך לנצל את זה" אמר.

    על היחס שבין הרשות המחוקקת למערכת המשפט, אמר "אני מאמין במה שלמדנו מבגין. החוק נמצא מעל המחוקק. אך יחד עם זאת צריך רפורמות במערכת המשפט ולפני שישראל תחגוג 70 שנה, סוף סוף לקבוע ולסיים את העימות ההיסטורי בין הרשויות" אמר והוסיף "יש תפיסות שונות. יש תחושות שלא לגמרי מנותקות מהמציאות שמערכת המשפט הפכה להיות מעין ערכאת ערעור על תוצאות הבחירות. שהייתי שר הפנים ראיתי את זה בתופעת המסתננים" אמר.



    0 תגובות