משטרת התנועה מודיעה: תוגבר האכיפה בפסח

    בנצי לייזרוביץ No Comments on משטרת התנועה מודיעה: תוגבר האכיפה בפסח

    משטרת התנועה מודיעה כי לאור הנסיעות הרבות שיהיו בחג – האכיפה תוגבר והמשטרה תפעל בצורה גלויה וסמויה • וגם, דברים שחשוב לדעת ולזכור

    אילוסטרציה
    21:24
    17.04.24
    איתי גדסי No Comments on חשיפה: נתניהו מעדיף להגיב באמצעות המוסד; הרמטכ"ל מתנגד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אגף התנועה נערך כמדי שנה לקראת חג הפסח בכוחות מתוגברים בכבישי המיקוד, בדגש על הצירים הבינעירוניים במטרה להגביר את הביטחון בכבישים ולתת שירות לציבור הנהגים, תקופת החג וחוה"מ מתאפיינת בכמות נסיעה גדולה המגבירה את הסיכון בכבישים.

    לפיכך, בתקופה זו יפעלו שוטרי ומתנדבי אגף התנועה בכוחות גלויים וסמויים על מנת לאכוף עבירות מסכנות חיים ועבירות בריונות כביש, במקביל אנו עושים מאמצים גדולים בכדי להקל על עומסי התנועה שיצטברו במהלך התקופה וזאת באמצעות אופנועים, ניידות ושוטרים בצמתים הראשיים אשר יכווינו את התנועה, מומלץ לציבור הנהגים להקדים את יציאתו ליעד בכדי להימנע מעומסי התנועה, יש לשמור על סבלנות ולהישמע להוראות השוטרים הנמצאים בהכוונות התנועה.

    יצאתם לטייל, תשאירו את העיניים על הכביש. כל היסח דעת בזמן נהיגה עלול לגרום לאסון, שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה הינה עבירה חמורה הגוררת בצידה קנס של 1000₪ ו-4 נקודות, אנא הימנעו מכך. הוכח חד משמעית כי חגורות הבטיחות מצילות חיים, רתמו את הילדים בחגורות בטיחות ובהתקני ריסון, תפקידנו כהורים לשמור על חייהם.

    השוליים הם חלק מהכביש, באם הזדקקתם לעצור, יש לצאת מהרכב במהירות ולעבור למקום בטוח מעבר למעקה הבטיחות, עצירה בשוליים תתבצע רק לצורך חירום, עצירה להתרעננות מותרת במפרצי חנייה מוסדרים ובתחנות הדלק, בשעת הצורך אל תהססו לפנות לסיוע למוקד 100 של המשטרה.



    0 תגובות