שר התיירות, יריב לוין: "אבו מאזן טרוריסט ושקרן לא קטן"

    עמית דניאל No Comments on שר התיירות, יריב לוין: "אבו מאזן טרוריסט ושקרן לא קטן"

    הוא מכנה את אבו מאזן "שקרן" ואת דבריו "מגוחכים" • שר התיירות, יריב לוין, לא נבהל מדברי טראמפ אתמול בפגישתו עם יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן וסבור "הממשל הנוכחי רואה את המציאות הרבה יותר קרוב לאופן שבו אנו רואים אותה" • וגם, האם הוא ישכנע את טראמפ להקים 'טראמפ טאוור' בישראל?

    שר התיירות יריב לוין
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר התיירות, יריב לוין, אומר הבוקר על אבו מאזן כי הוא "טרוריסט ושקרן לא קטן".

    את הדברים אמר בהתייחסו לפגישתם של נשיא ארה"ב, טראמפ, ויו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן "הוא דיבר על החינוך לשלום של ילדיהם, אלו דברים מגוחכים"

    "הממשל הנוכחי רואה את המציאות נכוחה" אומר לוין ומוסיף "הממשל רואה את המציאות הרבה יותר קרובה לאופן שבו אנו רואים אותה. אני אומר בצורה חדה וברורה, אין סיכוי להגיע לאיזשהו הסדר בעתיד הנראה לעין ובוודאי לא למדינת טרור תחת הנהגתו של אבו מאזן שגם אחרי זה תעבור על מגש של כסף לחמאס כפי שהיה בעזה" עם זאת מבהיר השר לוין בריאיון לגל"צ "אנחנו בעד יציבות ובעד לאפשר לפלסטינים להתפתח כלכלית".

    "טראמפ אמר את הדברים בצורה ברורה אני לא בא לכפות הסדר על אף אחד. בהסבר ושכנוע יהיה אפשר לקיים דיאלוג פורה והסכמות".

    כשנשאל האם הוא בעד שטראמפ יקים בישראל מגדל כמו במדינות אחרות בהן השקיע עסקית, אמר "אני מאד בעד אני חושב שזה יהיה מיזם עסקי מצליח" באשר לתחום התיירות, אומר לוין "אני חושב שבתחום התיירות אנו חווים שינוי דרמטי. אין ספק שאנחנו נראה שינוי בעניין המחירים במלונות בעקבות רפורמות שעברו".



    0 תגובות