ח"כ מוזס: "הבעיה הגדולה היא שאין רמטכ"ל אחד למירון"

    עמית דניאל 2 Comment on ח"כ מוזס: "הבעיה הגדולה היא שאין רמטכ"ל אחד למירון"

    ח"כ מנחם אליעזר מוזס אומר הבוקר בראיון ל"קול חי": "צריך שיהיה מי שיפקח על כל ההיערכות, עם סמכויות ניהול האירוע" • על פתרונות שהוצעו המצריכות סלילת כבישים חדשים: "הירוקים מעדיפים לדאוג להולכים על ארבע במקום להולכים על שתיים" • וגם, מה יש לו לומר על הרכבת?

    ח"כ מוזס במירון
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ מנחם אליעזר מוזס, שוחח הבוקר עם בצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר" ב"קול חי", לסיכום הילולת רשב"י במירון שהחלה במוצאי השבת והסתיימה אתמול.

    בדבריו התייחס ח"כ מוזס לההיערכות השנה ובכל שנה, לפתרונות שבידיו: "אני זוכר שצחקו לפני כמה שנים על 'הרכבת של מוזס' והנה בשנה הבאה הפתרון ייתן מענה מיטבי לעולים מירונה".

    בהתייחסו לעומסים ולבעיות שהורגשו בשעות מסוימות במערך התחבורה הציבורית במירון, אמר מוזס: "הבעיה הגדולה היא שאין רמטכ"ל אחד למירון". לדבריו, צריך שיהיה מי שיפקח על כל ההיערכות, עם סמכויות ניהול האירוע. באשר לתחבורה הוא מציע: "צריך לסלול כביש עוקף להר מירון, עם חניון ענק מאחורי הציון". מדבריו נשמע כי הרעיון עלה אך נדחה מפני התנגדות של גורמים מסוימים: "הבעיה שהירוקים מתנגדים, הם מעדיפים להגן על הולכי על ארבע, במקום הולכי על שתיים", אמר.

    כזכור, אתמול דרשו ח"כ גפני והשר ליצמן בישיבת ראשי הסיעות מראש הממשלה, להקים וועדה שתנהל את אירועי ל"ג בעומר. "לא ייתכן שהמקום שנמצא במקום השני באתרים התיירותים בישראל, יזדקק לתקציבים נקודתיים מדי שנה", אמר גפני. דרישתם התקבלה ואכן וועדה בראשות שר האוצר, משה כחלון, מונתה לפקח על אירועי ל"ג בעומר במירון.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      כמה אפשר לדבר… תתחיל לעשות

    2. 1

      צודק, אבל שלא יתלוננו אח"כ עם המדינה רוצה לבוא ולעשות שם סדר. אם הם שנים לא מצליחים שלא יבואו בתלונות למשטרה.