דו"צ יוצא דו"צ נכנס: תא"ל רונן מנליס מונה לדובר צה"ל

    קובי פינקלר 2 Comment on דו"צ יוצא דו"צ נכנס: תא"ל רונן מנליס מונה לדובר צה"ל

    אלוף משנה, רונן מנליס הועלה לדרגת תת אלוף ומונה לדובר צה"ל • שר הביטחון: "אם בעבר ההכרעה היתה רק בשדה הקרב היום היא גם בתקשורת"

    דובר צה"ל, תא"ל רונן מנליס והרמטכ"ל אייזנקוט צילום: דו"צ
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דובר צה"ל מוסר כי היום (ה'), הועלה אלוף משנה, רונן מנליס, לדרגת תת אלוף ומונה לדובר צה"ל בטקס חגיגי שנערך בלשכת ראש המטה הכללי במחנה "רבין" (הקריה), תל-אביב.

    הטקס נערך במעמד שר הביטחון, אביגדור ליברמן, ראש המטה הכללי, רב אלוף גדי איזנקוט ובנוכחות חברי פורום המטה הכללי. תת אלוף רונן מנליס, יחליף ביום שני הקרוב בתפקידו את אלוף מוטי אלמוז אשר כיהן בתפקיד זה במהלך שלוש וחצי השנים האחרונות וכעת משמש כראש אגף כח האדם.

    שר הביטחון, אביגדור ליברמן, אמר: "אם בעבר ההכרעה הייתה תמיד בשדה הקרב, היום היא גם בתקשורת. הקרב על התודעה לא פחות חשוב מהקרב בשדה הקרב. כדי להסביר את עמדתנו בארץ ובעולם, הקרב התודעתי הוא חשוב מאוד".

    הרמטכ"ל, רב אלוף גדי איזנקוט, אמר: "הדימוי של צה"ל בעיני החברה הישראלית הוא כלי, אמצעי, מרכיב חשוב מאוד. הוא צריך להישען על עשייה איכותית ומקצועית, של חיילי צה"ל, בכל המקומות. אנחנו, כצה"ל, נמצאים בבית זכוכית עבור החברה הישראלית, שמסתכלת על הצבא מתוך ציפייה והבנה שתעודת הביטוח של המדינה הזאת זה צה"ל. אני נוהג לומר, שאמון הציבור בצה"ל, אולי הוא המרכיב החשוב ביותר ביכולת של צה"ל לעמוד באתגרים שלו ולממש את הייעוד שלו. בשלוש וחצי השנים האלה אתה, מוטי, עשית את התפקיד באחריות, במקצועיות, בשכל טוב ובמחויבות אדירה, ומבחינתי זו ההזדמנות להודות לך על התפקיד שעשית, על האופן שבו עשית וגם על העצות הטובות, והמינוי שלך לתפקיד ר' אכ"א הוא הביטוי החזק ביותר להערכה העצומה שיש לי כלפיך".

    דובר צה"ל היוצא, ראש אגף כח האדם, אלוף מוטי אלמוז, אמר: "רונן, אני בעיקר מעביר לך את האנשים. מאחורי השם "דובר צה"ל" ישנם קצינים וחיילים מוכשרים, חכמים ונבונים. מדובר בחבורת אנשים מיוחדת במינה. הם נושאים את התגיות עם תיאור תפקידך – דובר צה"ל".

    דובר צה"ל הנכנס, תא"ל רונן מנליס, אמר: "אני מקבל על עצמי את תפקיד דובר צה"ל מתוך הבנת האחריות המוטלת עליי, ביראת כבוד לתפקיד, בצניעות ותוך הבנת חשיבותו בשדה הקרב. השילוב של השתנות יום יומית בעולם התקשורת לצד מאפייניו הייחודים של שדה הקרב המודרני מחייבים אותנו במסגרת תהליכי המוכנות של צה"ל למלחמה להיערך גם בהיבט זה. במקביל עלינו לפעול לחיזוק ושימור אמון הציבור בצה"ל. אופן מימוש המשימות והעשייה הצבאית הם המשמעותיים ביותר ולתקשורת תפקיד חשוב בכך".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      נקווה שגם עליו לא נגיד ברוך שפטרנו – והוא יהיה נאמן לא רק לרוחו של צבא הנהגת (של רוח) החילונים לישראל אלא נאמן לצבא היהודים שמקום התורה הוא המקור העיקרי ליהודים ולצבא היהודים לישראל. גם ליהודים המשרתים בצבא וגם לחילונים וגם אור לגויים שמשרתים בצבא.
      בהצלחה בתפקיד !

    2. 1

      רק שלא יהיה דובר שממהר לדבר סרה על חיילי צה"ל – כמו קודמו על אלאור אזריה