מחר: יומא דהילולא לאדמו"ר הרה"ק רבי שלמה מזוועהיל זיע"א

    קלמן טלר No Comments on מחר: יומא דהילולא לאדמו"ר הרה"ק רבי שלמה מזוועהיל זיע"א

    על אף ביקור נשיא ארה"ב טראמפ בירושלים: היערכות שיא לקראת יום ההילולא ה-72 והעליה לציונו של האדמו"ר הרה"ק רבי שלמה מזוועהיל זיע"א

    הרה"ק רבי שלמה מזוועהיל זיע"א
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היערכות בימים אלו לקראת היארצייט ה-72, יומא דהילולא של האדמו"ר הרה"ק רבי שלמה מזוועהיל זיע"א אשר נודע בתפוצות ישראל למעלה משנות דור בניסים ומופתים שאירעו בזכות ישועתו ופועלו בגנזי מרומים למען עמך בית ישראל.

    כמידי שנה גם השנה, ביום שני הקרוב כ"ו באייר, רבבות יפקדו את ציונו של הרה"ק רבי שלמה מזוועהיל כדי להעתיר בתפילות ותחנונים לישועת הכלל והפרט במצוקות ופגעי הזמן, האסונות הקשים ל"ע, המחלות, הקשיים החינוכיים והטכנולוגיות ל"ע, וההתמודדויות עם מצוקות אישיות בזיווגים, זש"ק, ובפרנסה וישועה, כאשר מידי שנה רבים שבים ל"תפילת הודיה" להודות על הישועות בהם נפקדו במהלך השנה שחלפה. בשנה החולפת מציינים במוסדות זוועהיל הגיעו מאות רבות של מכתבים וטלפונים מיהודים שנושעו בזכות הרה"ק רבי שלמה מזוועהיל זיע"א וביקשו לסייע לישיבה הק' ולמוסדותיה בעקבות ההבטחה הידועה מזה עשרות בשנים לעמוד לימין תומכי מוסדותיו בזה ובבא.

    "אנו מצפים להגעת רבבות יהודים כמידי שנה בשנה, ולכך העמדנו שירותים נרחבים אשר יקלו על העולים הן בתחבורה ובאבטחת העולים. גם בציון עצמו הוכשר השטח הסמוך לציון הקדוש באופן שיקל על המתפללים לעמוד ולהעתיר בתפילה תחת שמשיה ומתן מענה לצורכי הציבור, הכוללים שירותים וברזייה למי שתיה" מציינים בהנהלת מוסדות זוועהיל

    בתוך כך, חברת 'אגד' תתגבר את קוויה ותעמיד לטובת הציבור הרחב ביום שני משעה 13:00-19:00 את קו 51 בתדירות של כל 15 דקות, כאשר התחנה הראשונה תצא מרחוב ירמיהו תחת הגשר עובר דרך אפריון, בר אילן, שמואל הנביא תחנת האבן, שמואל הנביא פינת יחזקאל, שמואל הנביא פינת יקים, כיכר זוועהיל , ומשם להר הזיתים. עלות הנסיעה הינה מחיר נסיעה עירונית בלבד. בשאר שעות היום מתקיימת הסעות פרטיות כפי שיפורסם בהמשך. אך המלצת המשטרה היא לעלות עם חברת 'אגד' בלבד ולא להגיע ברכבים פרטיים.

    כוחות המשטרה וההצלה אף הם נערכים לתגבר את העלייה ההמונית להר הזיתים, תוך מתן בטחון מלא בעז"ה לציבור הפוקד את הציון. בישיבת הערכות שהתקיימה לקראת ההילולא בהשתתפות הנהלת מוסדות זוועהיל, סגן ראש עירית ירושלים הרב יוסי דייטש, העסקן ישראל וירטהיימר ונציגי המשטרה האחראים על מתחם הר הזיתים הוחלט לסגור את כביש הנחש אשר ישמש כציר בטחון. בישיבה עלה נושא ביקורו של נשיא ארה"ב בישראל ועל השלכתו בשינויי סדרי התחבורה בירושלים ובכניסות לעיר וסוכם עם הגורמים שייעשה כל מאמץ שלא יופרע העלייה ההמונית לציון של הרה"ק רבי שלמה מזוועהיל זיע"א. הציבור נקרא לציית להוראות כוחות הביטחון. הרב יוסף דייטש סגן ראש עיריית ירושלים ציין בישיבה כי: "לשמחתנו הרגיעה במצב הביטחוני בתקופה האחרונה תסייע בכך שהמוני בית ישראל מכל העדות והחוגים החפצים להגיע לציונו הקדוש יוכלו לעשות זאת השנה בבטחה בעז"ה ולהגיע לשפוך צקון לחשם על ישועת הפרט והכלל ולזכות לניסים וישועות כפי שראו אלפים רבים לאורך כל השנים, מאז ימי חיותו ועד ימינו אנו"

    העלייה צפויה בעז"ה החל מיום ראשון כ"ה באייר בשעות הצהריים ועד ליום המחרת יום שני. במוסדות זוועהיל מציינים, כי יהודים מהארץ ומהעולם אשר נבצר מהם למרבה הצער לפקוד את הציון ביום ההילולא יוכל למסור שמות לתפילה שיוזכרו על הציון ביום ההילולא.



    0 תגובות