מוזס: "בארה"ב הכבישים עמוסים 24/7, איך הם מפתחים תשתיות?"

    איתי גדסי No Comments on מוזס: "בארה"ב הכבישים עמוסים 24/7, איך הם מפתחים תשתיות?"

    יו"ר הסיעה ח"כ מוזס מחה במליאת הכנסת על חילולי השבת: "לא נשלים עם המציאות העגומה של חילולי השבת. אני קורא לראש הממשלה להבהיר לשריו שאין לחלל את השבת"

    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך דיון שגרתי במליאת הכנסת, ביקש יו"ר סיעת יהדות התורה, ח"כ מנחם אליעזר מוזס את רשות הדיבור ומחה על המשך חילולי השבת על ידי משרדי הממשלה השונים. "אדוני היושב-ראש, כנסת נכבדה, אני רוצה להתייחס לנושא השבת. השבת היא יום מנוחה וקדושה, ועם ישראל הוא עם מקדשי שביעי בכל הדורות. יהודים מסרו את נפשם על קדושת השבת. הסבא של כל אחד ואחד מכם היה מוכן למסור נפשו על קידוש השם בשביל השבת. וכאן, בארץ ישראל, מצאו להם משרדים הנוגעים בדבר לחלל את השבת, למגינת לב כל אשר זיק יהודי מחלחל בלבו, ולבצע עבודות שאין ביניהן לפיקוח נפש שום קשר – וכוונתי לעבודות המבוצעות לא רק בשבת האחרונה אלא בכל פעם אנחנו שומעים על עבודות תשתיות בנתיבי איילון, בצפון המדינה, בדרום המדינה".

    "אדוני היושב-ראש, חברי הכנסת, ברחבי ארצות הברית ובאירופה אין איסור מנוחה ביום המנוחה והכבישים עמוסים שם 24×7. האם לא מפתחים שם כבישים? לא מתחזקים רכבות? לא מתחזקים תשתיות? אפשר גם אצלנו לתכנן עבודות, לפתח תשתיות בכל אחד מימי החול, אך לא על חשבון השבת".

    מוזס סיכם ואמר: "כיושב-ראש הסיעה אני מודיע לכם כי לא נשלים עם המציאות העגומה הזאת, ועל ראש הממשלה להעמיד את שריו על מקומם הראוי, לרענן ולשנן שאין מקום לשום עבודה בשבת קודש. ובזכות השבת נתברך בכל הברכות האמורות על השבת".



    0 תגובות