בנט: "מציע לשר הביטחון לא להכניס את קציני צה"ל לויכוח הפוליטי"

    עמית דניאל 1 Comment on בנט: "מציע לשר הביטחון לא להכניס את קציני צה"ל לויכוח הפוליטי"

    שר החינוך, נפתלי בנט, אומר כי תפיסת מפלגתו בנושא הבניה והסכסוך הפלסטיני היא "של עצמה ושל חוזק. אנחנו צריכים להיות חזקים ולא למכור שטחים שלנו לאויב" • וגם, חינוך, חינוך חרדי, שר הביטחון, ראש הממשלה

    בנט וליברמן צילום: הדס פרוש, פלאש 90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר החינוך, נפתלי בנט, שוחח עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" והתייחס למשבר השבת, הקפאת הבניה ואישור תכנית קלקיליה, קיצור ימי החופשה ודברי שר הביטחון.

    "אנחנו חייבים לפעול בבניה מאסיבית בכל המקומות" אמר "בירושלים, בגילה וברמת שלמה. בכל מקום. ראש הממשלה אומר שאין הקפאה אבל בפועל יש. ראש הממשלה אומר שהוא יבנה ואני מאמין לו. ניתן לו רוח גבית מלאה מול כל העולם שיבנה בירושלים. לצד זה, אנחנו לא מחכים ולכן הנחתי חוק אתמול שימנע מצב כמו באוסלו. בשביל לחלק את ירושלים יצטרכו שמונים חברי כנסת. אני משוכנע שראש הממשלה והחכ"ים יתנו רוח גבית לחוק הזה".

    "יש לנו עמדות ויש לנו ערכים שאותם אנחנו מקדמים. התפיסה שלנו היא של עצמה ושל חוזק. אנחנו צריכים להיות חזקים ולא למכור שטחים שלנו לאויב".

    בנוגע לאמירות מסוימות של שר הביטחון, אומר בנט: "אף אחד מחברי הכנסת של הבית היהודי לא תקף קצין צה"ל. אני מציע לשר הביטחון שיוציא את קציני צה"ל מהויכוח הפוליטי. אני בעצמי רב סרן בצה"ל. מי שנתן את ההוראה לבנות מטרופולין פלסטיני בכביש 6 זה לא צה"ל זה הדרג המדיני".

    בנוגע למאבק השבת של הסיעות החרדיות, אמר: "אני לא בתוך הצוות אבל אני לא הכי מעודכן. אנחנו צריכים לשמור על צביון השבת. מצד שני אנחנו צריכים לדעת שיש ציבור שלא שומר שבת. אני לא מעודכן בנושא הרכבת".

    בנוגע לקיצור ימי החופשה: "עשיתי מספר דברים היסטוריים בנוגע לחינוך. זניקת הבגרות במתמטיקה והקטנת הכיתות. אני מקווה שבזמן הלא רחוק נוכל לתת פתרון של קיצור ימי החופשה בצורה שאינה פוגעת במורים. אנחנו מדברים על שנת הלימודים הבאה, אם נצליח. בקיץ הקרוב יש קייטנות החופש הגדול שאותם הרחבנו גם לכיתה ג'. הצעד הראשון שלי כשר חינוך זה להכניס גם את הציבור החרדי לקייטנות. לצערי אני מבין למה הוא הודר. מסיבות פוליטיות שאינן ענייניות"



    1 תגובות

    מיין תגובות