מזעזע: צלבי קרס רוססו בבית כנסת "לעלוב" בנחלאות

    בנצי לייזרוביץ No Comments on מזעזע: צלבי קרס רוססו בבית כנסת "לעלוב" בנחלאות

    בבית הכנסת "לעלוב}" שבשכונת נחלאות בירושלים נחרדו לגלות צלבי קרס שרוססו בתוככי בית הכנסת • הרה"ר הגר"ד לאו: "אי אפשר להכיל אירועים חמורים שכאלו; פונה לגורמי האכיפה: הפעילו את כל הכלים העומדים לרשותכם ומצו את הדין עם המחללים"

    צלבי הקרס שרוססו
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    זעזוע וחילול הקודש: צלבי קרס רוססו בבית כנסת 'לעלוב' בשכונת נחלאות, סריקות שביצעה המשטרה באזור הובילו לאיתור שני מקומות נוספים בהם רוססו צלבי הקרס, על גבי כניסות לבנייני מגורים באותה שכונה. מבדיקת שוטרי היחידה לזיהוי פלילי עולה כי עפ"י החשד מדובר בדפוס זהה של כתובות.

    המשטרה הודיעה כי היא חוקרת את האירוע.

    הראשון לציון, הרב הראשי לישראל, הגר"י יוסף אמר: "אין זו הפעם הראשונה שבתי כנסת בתי מקדש מעט מחוללים בביזיון נורא, אני קורא לגורמי האכיפה, לאתר את המעורבים ולהענישם במלא חומרת הדין".

    הרה"ר לישראל הגר"ד לאו, אמר כי "לא שייך לקבל או להכיל אירועים חמורים כאלו, אני פונה לגורמי האכיפה להפעיל את הכלים העומדים לרשותם ולמצות את הדין עם מחללי בית הכנסת. לא יתכן שמתפללים יגיעו אל בית הכנסת השוכן בטבורה של עיר הקודש ויגלו מראות קשים כאלו" הרב הראשי הוסיף ופנה לאנשי דתות שונים, שיוציאו אף הם הודעת גינוי ומחאה על חילול השם שנגרם ע"י חילול בית הכנסת הבוקר.

    השר לשירותי דת, ח"כ דוד אזולאי, אמר: "השחתת בית המדרש הינו מעשה חמור ביותר. יש להוקיע את אותו קומץ אלים אשר פוגע בקודש ישראל. אני קורא למשטרת ישראל וגורמי האכיפה לאתר את האחראים ולנקוט כנגדם ביד קשה".

    יו"ר ש"ס ושר הפנים, אריה דרעי, אמר: "נחרדתי לשמוע על מעשי הוונדליזם המזעזעים שהתבצעו בבית המדרש של חסידי לעלוב בירושלים. זו פגיעה קשה בלב כולנו. קשה להאמין שפשע שנאה חמור כזה כנגד יהודים מאמינים מתחולל בלב מדינת ישראל. אסור לעבור על כך לסדר היום. אשוחח על כך עם גורמי האכיפה כדי לוודא שנעשים כל המאמצים שהפורעים ייתפסו וייענשו בכל חומרת הדין".



    0 תגובות