סגן ראש עיריית ירושלים: "השיבוצים בסמינרים עוצרים את האפליה"

    עמית דניאל No Comments on סגן ראש עיריית ירושלים: "השיבוצים בסמינרים עוצרים את האפליה"

    מחזיק תיק חינוך חרדי בעיריית ירושלים אומר: "אנחנו בשלבים אחרונים של השיבוצים, המספרים בשנה הנוכחית נמוכים בהרבה משנים קודמות" • מפרגן ליו"ר מפלגתו: "בעקבות טיפולו של שר הפנים המצב שונה לחלוטין"

    צביקה כהן צילום: יעקב כהן
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן ראש עיירית ירושלים ומחזיק תיק חינוך חרדי, צביקה כהן, דיבר אתמול עם אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" על שיבוץ התלמידות בסמינרים: "אנו במספרים יותר נמוכים משנים קודמות, כיום אין ילדה שלא נמצאת בתוך הליך השיבוץ. בכל בתי הספר אנחנו כבר בתום השיבוצים למעט בתי הספר הקטנים, ביום חמישי הקרוב נסיים בעז"ה את תקופת השיבוצים בירושלים".

    "בתחילת הקדנציה לקח שר הפנים אריה דרעי את נושא תלמידות הסמינרים לטיפול בעוצמה רבה, בעקבות כך בירושלים ישנו הליך מקצועי שמכיר ומטפל בכל תלמידה. וזאת בנוסף לגידול הטבעי בירושלים, למעלה מ-200 תלמידות נוספות מסיימות השנה כיתה ח', לא כולל התלמידות בישובים בעוטף ירושלים".

    "ישנם סמינרים ש-50 תלמידות נמצאות בכיתה אחת וזה לא הגיוני. המוסדות שוכרים את המבנים בכסף מלא כי הם מערכת פרטית ואני קובל על כך, אין שום סיבה בעולם שראשי הסמינרים ישלמו מכיסם את השכירויות. אנו פועלים במסגרת החוק, והעירייה משמשת כיד הארוכה של משרד החינוך שהוא מתקצב את הסמינרים וקובע את הרישום. השיבוצים בסמינרים עוצרים את האפליה ואנחנו משמשים כשליחים של אותם הבנות הקטנות".



    0 תגובות