יש סיבה לצאת: מסעדת שאלוט ברמת החייל

    חיים כץ No Comments on יש סיבה לצאת: מסעדת שאלוט ברמת החייל

    מיקום מצוין, טעם נהדר, קולינריה במיטבה • מסעדת בשרים חדשה ברמת החייל • סוג של הגשמת משאלוט

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שאלוט – מסעדת בשרים כשרה למהדרין ברמת החייל
    מסעדת שאלוט נפתחה ברמת החייל לפני כחודש והיא כבר זוכה לאהדה רבה של קהל המבקרים. המסעדה מתהדרת בבשרים איכותיים על הגריל, בקדרה ומנות מעניינות מהמטבח היהודי המסורתי של קווקז, גאורגיה, רוסיה והאזור. בעלי המסעדה, השף מישה אמאייב, איש גדול עם לב ענק וחיוך כובש ומסעדן וותיק המנהל מסעדות כשרות במוסקבה קרוב לשלושה עשורים.

    מישה מספר:
    "כל חיי אני עוסק באוכל ובלהאכיל אנשים, בהשכלתי אני מהנדס מזון ואת דרכי המקצועית התחלתי דווקא בעולם הספורט – הכנתי תפריטים ודיאטות לכפר האולימפי, האכלתי ספורטאים מענפי ספורט שונים, וכולם מאוד אהבו את האוכל. בשנות ה-90 פתחתי את המסעדה הכשרה הראשונה במוסקבה. ועכשיו סגרתי את המעגל – פתחתי מסעדה כשרה בתל אביב!"

     מהו סוג המטבח במסעדת שאלוט?
    "קשה להגדיר את סוג המטבח, אני נוסע הרבה בעולם ובכל מקום שאני מגיע אליו אני קודם כל נכנס למטבח, שם סינר ומתחיל לעבוד עם הטבחים המקומיים, אני אוהב לגלות מתכונים חדשים ולשלב אותם במסעדה שלי. כך יש לנו בשאלוט מנות ממטבח קווקאזי, גאורגי, רוסי, מולדבי. זהו אוכל ביתי נוסטלגי בתרגום שלי לזמנים המודרניים. אבל הכנסת האורחים אצלנו היא בהחלט בסגנון קווקאזי!"

     מהן המנות שבגללן כדאי לבוא לאכול בשאלוט?
    "הבשרים על הגריל שלנו הם באמת משהו מיוחד, אנחנו מקפידים על איכות חומרי הגלם. לקח לי הרבה זמן למצוא בשר מתאים בהכשר ובפיקוח הראויים למהדרין. המשגיחים שעובדים במסעדה כל יום מהפתיחה ועד הסגירה עזרו לי מאוד והם שותפים איתי לכל החלטה על רכישת חומרי הגלם.
    חליה – הצ'ולנט של יהודי קוטאיסי (גאורגיה) – היא מנה נהדרת שאני מכין אותה לעתים קרובות בבית לשבת, לארוחות קלות יותר יש לנו מבחר עשיר של מנות דגים, על הגריל או מאודים. אני כל הזמן עובד על מנות חדשות והתפריט משתנה לעתים קרובות… בחגים אני מתכנן להקים כאן סוכה מהגדולות בתל אביב ובטח נכין מנות חגיגיות מסורתיות, יהיה שמח, כדאי להגיע!"

    מהו המוטו שלך? מה מוביל אותך?
    "לאוכל כשר יש זכות להיות לא רק מאושר ע"י הבורא, אלא גם להיות טעים. אני מכין אוכל טעים ומשמח אנשים. זו המשמעות של חיי."

    מסעדת שאלוט | רחוב הברזל 3, רמת החיל, ת"א | טל' להזמנת מקומות 03-7324411 | כשר למהדרין בהשגחת הרבנות ת"א | משגיח במקום | shallot.co.il



    0 תגובות