טהרת הבית: ביקור חגיגי בלשכת הרב הראשי

    חיים כץ No Comments on טהרת הבית: ביקור חגיגי בלשכת הרב הראשי

    לרגל הרחבת הפעילות בכל חלקי הארץ: רבני ארגון 'טהרת הבית' התארחו בלשכתו של הרה"ר הגר"ד לאו שליט"א • הרה"ר שליט"א לרבני הארגון: "תמשיכו להצליח בעבודת הקודש – אני רואה לזכות גדולה להיות שותף בדבר כ"כ גדול"

    22:48
    16.04.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל במסר מיוחד על הלילה הניסי במוצאי שבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    רבני ומנהלי ארגון 'טהרת הבית' זכו להיות השבוע אורחיו של הרה"ר הגאון רבי דוד לאו בלשכתו בירושלים, שם נדונו שיתופי פעולה והמשך שגשוג ופריחת מפעלות הטהרה של הארגון ברחבי הארץ. בפתח הפגישה סקרו הרבנים את הפעילות הרבה הנעשית מזה שנים להקמת מקוואות בכל קצוות ארץ ישראל ובפרט המקוואות בכשרות מהודרת ביישובים בהם הממשלה לא עושה זאת.

    ארגון "טהרת הבית" שעוסק בימים אלו בבניית עשרות מקוואות חדשים ברחבי הארץ, מתמודד באינספור פעמים במגוון שאלות הלכתיות על כשרות המקוואות והדרך לפקח על כשרותם. יו"ר הארגון, הרב יחזקאל מוצפי שליט"א הציג בפני הרב הראשי את השאלות ההלכתיות העולות מידי יום ואלו נדונו בעיון רב במהלך הישיבה. כמו כן, שיתפו הרבנים את הרה"ר גם בשאלות רבות הנוגעות לקירוב רחוקים שמתעוררות בעקבות הפעילות הרבה שעושה הארגון ברחבי הארץ. בנקודה זו עלתה גם הבעיה המתעוררת בהרחבת גבולות הקדושה והטהרה בעיר חיפה, כאשר הרפורמים מצירים את צעדיהם ומקשים על הליכי בניית מקווה חדש.

    הגאון הר' דוד לאו שליט"א שהתפעל נורא מהיקף העשייה של בניית המקוואות של הארגון וכן מפעילות ההסברה בדבר חובת המקוואות בכל ישוב וישוב, חיזק ועודד את מנהלי הארגון ואמר להם כי אל להם להירתע מכל מיני איומים והטרדות שמעכבים את העשייה. הרב לאו אמר כי הוא מתרגש לשמוע כי כל פעילות הארגון הוא במקום בו אין הרשויות נותנות שום סיוע וסבסוד והכל נעשה בכסף של הארגון בלבד ללא כל זכייה במכרז וכדו'. ראשי הארגון הודו נרגשות לכבוד הרה"ר הגאון ר' דוד לאו שליט"א על השעה הארוכה שהקדיש מזמנו ונתן את עצותיו והדרכתו להמשך הפעילות, וכן על שיתוף הפעולה המבורך שיביא מעתה תוצאות יותר מקסימאליות בהרחבת גבולות הקדושה והטהרה בארה"ק.



    0 תגובות