חומוס ושליש טעים ממש

    קובי פינקלר No Comments on חומוס ושליש טעים ממש

    קובי פינקלר יצא לאכול • עתלית האירה לו פנים וחומוס טוב השביע את רעבונו (נסיעה ארוכה..)

    חומוס ושליש צילום: איתי אבירן
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תכירו את חומוס ושליש, רשת חומוס בר חדשה בישראל המשיקה בימים אלה סניף ראשון בעתלית (קניון דרך הים) בהשקעה כוללת של כ-700 אלף שקלים. בהמשך, עד סוף הקיץ, צפויים להיפתח 2 סניפים נוספים של הרשת בטירת הכרמל ובחיפה, שניהם באמצעות זכיינים ובהשקעה של כ-250 אלף שקלים כל סניף. עד סוף 2018 צפויה הרשת לפתוח 10 סניפים נוספים בזכיינות ובהשקעה כוללת של כ – 3 מיליון שקלים.

    את הרשת הקימו 3 יזמים המוכרים בענף העסקי: עו"ד אבי אדרי, המתמחה בתחום הנדל"ן ובמגזר העסקי, סולי ענף, כלכלן, איש כספים ומומחה לאשראי ואסף בן דוד – הפועל בתחום המסעדנות מעל ל – 10 שנים ומפעיל ומנהל עסקים בתחום. על פיתוח הרשת אחראי גדעון יניב, אשר בתפקידיו הקודמים שימש כמנכ"ל ארומה תל אביב ושותף בקבוצת אדלר חומסקי ולאחרונה מונה למנכ"ל רשת קפה לואיז. יניב מתמחה בבניה ובפיתוח של קונספטים קמעונאיים החל משלב הרעיון עד לשלב פיתוח המוצר והמותג ובמסגרת זו פיתח ובנה את הקונספט של חומוס ושליש.

    חומוס ושליש הוא שילוב ישראלי של חומוס משובח, המוגש עם בירה ישראלית צוננת היישר מהחבית, בליווי טאפסים מפנקים. על התפריט אחראי השף והיועץ הקולינארי ליעוז מלול אשר יצר מנות ישראליות אותנטיות כמו: שקשוקה, חציל קלוי וסלט ישראלי, לצד מנות שהביא מהמטבח הטבעוני, כמו סלט בורגול, סלט בריאות עם קינואה ועדשים ועוד.

    באופן כללי בתפריט תמצאו: 6 סוגי מאזטים (49 שקלים), סלט בריאות בשליש (36 שקלים), שקשוקה (35 שקלים), מנת הדגל חומוס ושליש – חומוס ו 1/3 בירה אלכסנדר צוננת מהחבית (37 שקלים), חומוס מסבחה (24 שקלים), חומוס טריפל (28 שקלים), פלאפל לבנוני, צ'יפס, קינוחים ועוד. וכל לקוח שיתיישב ליד שולחן יקבל מיד צלחת מקושטת ברוח המקום והישראליות, מלאה בחמוצים ובצל וכן פיתות טריות.

    על עיצוב המסעדה אחראי משרד אדריכלים 'ארד אורבן דיזיין'. מטרתם הייתה לצאת מהקופסא ולעצב חומוסייה שתהיה שונה מהמוכר והידוע. לכן, כחלק מהרצון לשדר אותנטיות, ניתן דגש על עיצוב ישראלי מודרני עם נגיעות אתניות דומיננטיות. התוצאה היא שנעשה שימוש גדול בעץ osb כחיפוי קיר ומתוכו יוצאות פלטות המשמשות כשולחנות לסועדים. כמו כן נעשה שימוש רחב בחומרים כמו פח, מתכת ובטון. תקרת המסעדה חשופה וכל המערכות גלויות, דבר היוצר תחושה של אוויר פתוח. כמו כן המטבח הוא פתוח ומוצג בפני כל הלקוחות, כי כשאומרים ישראליות – אומרים פתיחות וזו בדיוק התחושה שרוצים להעביר בחומוס ושליש.

    לדברי היזמים: ההחלטה להקים רשת חומוסיות בקונספט של חומוס בר נתקבלה לאחר שזיהו כי השילוב של חומוס ובירה הוא שילוב מנצח בישראל, לא משנה מהי העונה וכמובן לצד הרצון לפתוח עסק ייחודי, בסביבה שבה גדלו, עתלית. לדבריהם הייחודיות של הסניף היא העובדה שהוא יפעל כחומוסייה בצהריים ובערב יפעל כחומוס בר משודרג עם תפריט אלכוהול ומוסיקה מתאימה. עוד מוסיפים היזמים כי הסניף נפתח במקום אסטרטגי שיהפוך לאבן שואבת הן לנוסעים על כביש 2 לכיוון צפון או דרום (קניון דרך הים בעתלית נבנה סמוך לכביש 2 בסמיכות למחלף עתלית והן לתושבי עתלית והסביבה שקיבלו מקום בילוי קרוב לבית. עוד אומרים היזמים כי השירות הוא באמצעות מלצרים ולמרות זאת התפריט שומר על רמת מחירים אטרקטיבית ונוחה לכל כיס.

    אז בין אם החלטתם להגיע להפסקת צהריים לצורך נשנוש או שמה חשקה נפשכם דווקא בבילוי חברתי או רומנטי, חומוס ושליש הוא המקום להגיע אליו ולחוות מחדש את החוויה של חומוסייה.

    חומוס ושליש (כשר למהדרין), קניון דרך הים, עתלית 04-9878080

    שעות פתיחה: ימים א – ה 10:00 – 23:00 או עד אחרון הסועדים. שישי 09:30 – 16:00



    0 תגובות