"כשהמשיח יגיע": הרגעים הגדולים של המשדר ההיסטורי

    "הרגשתי כאילו המשיח באמת הגיע. כשניגמר השידור פתאום ראיתי שאני במציאות. מדהים ומרגש כל כך!! זה כל כך הגביר בנו את הציפייה לגאולה!!"
    עמית דניאל 10 Comment on "כשהמשיח יגיע": הרגעים הגדולים של המשדר ההיסטורי

    בכירי שדרני קול חי מדמים כיצד יישמע שידור חי של ביאת המשיח | שידור חוזר של הרגעים הגדולים מתוך הפקת הענק ההיסטורית שהסעירה את העולם היהודי | שידור שאסור לפספס

    הדמיה ממוחשבת של בית המקדש
    "הרגשתי כאילו המשיח באמת הגיע. כשניגמר השידור פתאום ראיתי שאני במציאות. מדהים ומרגש כל כך!! זה כל כך הגביר בנו את הציפייה לגאולה!!"
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במוצאי תשעה באב תשע"ו, שודר לראשונה בקול חי המשדר ההיסטורי "כשהמשיח יגיע". המשדר, דימה כיצד יראה השידור החי בעת ביאת המשיח ונטלו בו חלק צוות נרחב של שדרני קול חי ובהם: אבי מימרן, בצלאל קאהן, מוטי לביא, חיים ולדר, ר' משה בן לולו, מנחם טוקר, אלעד כהן, יהודה שוקרון, אפרים קמיסר, יואב דילאון, אריאל ברמן, קובי סלע ועוד רבים וטובים. כמו"כ, אל הנבחרת הצטרפו מיטב כתבי מחלקת החדשות שמככבים במשדר המיוחד ובהם: קובי פינקלר, צבי טסלר, נדב ארבל, אריאל שרפר, שלומי ריזל, בני הראל ועוד אישים רבים ומרתקים ובראשם הרבנים: הרב הראשי הגרי"מ לאו, הרב זמיר כהן, הרב מרדכי נויגרשל, הרב חיים אידלס, הרב חיים הורביץ, הרב חנוך גבהרד, הרב נחמיה רוטנברג, הרב בנימין מילצקי ועוד.

    את התכנית הנחה מנכ"ל רדיו קול חי אבי רוזן. העורכת הראשית הגב' אסתי הרשקוביץ ואת כל הכרוך לפן התורני-הלכתי, ליווה הרה"ג שמואל ברוך גנוט, שידיו רב לו בלימוד והבנת הנושאים הקשורים לביאת המשיח ובניין בית המקדש.

    בהפקת ענק חסרת תקדים, שטרם נשמעה כמוה ברדיו החרדי – עמלו עשרות אנשים להמחיש עד כמה שהדבר ניתן ובמגבלות של חוסר הידיעה מה ואיך בדיוק זה ייראה ויישמע בפועל – והתוצאה ב"ה דיברה בעד עצמה. כולם יחד נכנסו לאווירת "השידור החי". הן המגישים שהשתתפו בשידור ובפרט המאזינים שהרגישו שהנה הנה הם חווים את הדבר האמיתי.

    למערכת קול חי הגיעו במשך תקופה ארוכה שאחרי השידור, תגובות רבות, רובן ככולן נלהבות ונרגשות מהשידור. חלקן פורסמו דרך אתר קול חי וחלקן הגיעו בטלפון, במייל ובכל דרך שניתן היה לשלוח לצוות הרדיו.

    "מיזם עצום ומושקע!!! יישר כח!! יהי רצון שהשידור האמיתי יהיה בקרוב ממש!!!", נכתב בתגובה אחת. "סיכום צרות הגלות טלטל אותי, זה ממש היה לצאת מהקופסה ולראות הכל באור אחר, חוץ מכל השאר כמובן שהזכיר הרבה אירועים גדולים והיסטוריים בעמנו, הפקה נפלאה וייחודית", נאמר בתגובה אחרת. ועוד ברוח זו: "אחד השידורים הטובים אם לאא הטובים ובתור בחור חבדניק זה ממשש ממחיש לנו את עתיד שיהיה לנו בעז"ה אמן ואמן וישר כוח לרדיו שעזר אומץ ועשה שידור כזה ישר כוח לכל מי שיש לו שיתוף פעולה בשידור זה אין על קול חי".

    תגובה שחזרה על עצמה מרבים הייתה: "הרגשתי כאילו המשיח באמת הגיע. כשניגמר השידור פתאום ראיתי שאני במציאות. מדהים ומרגש כל כך!! זה כל כך הגביר בנו את הציפייה לגאולה!! שנזכה בקרוב ממש לגאולה השלמה יחד עם כל עם ישראל!!!"

    היו גם מי שפחות אהבו את הרעיון של "הנגשת והאנשת ביאת המשיח בשפה שווה לכל נפש". הרי אף אחד לא באמת יודע איך זה בדיוק יישמע ויקרה בפועל…

    כמובן חשוב לציין שהדבר מוזכר יותר מפעם אחת במשדר, שמדובר רק ברצון ובניסיון לעורר בנו את הכמיהה והתפילה לביאת המשיח, תוך שימוש בכלים בני זמננו וביכולת ההשגה והמוגבלת של דורנו.

    בעקבות התגובות הנלהבות שהיו  למשדר ההיסטורי, הוחלט בהנהלת קול חי להביא אותו בשידור חוזר, במוצאי תשעה באב השנה תשע"ז. מטבע הדברים, בשידור חוזר, נעשו עריכות שונות ולוקטו הרגעים המרגשים במיוחד והקטעים המרכזיים של השידור.

    האזינו לשידור החוזר של המשדר "כשהמשיח יגיע" (כשעה ועשרים):

    ניתן להאזין לשידור המקורי באורך מלא (כשעתיים וחצי) >>> הקליקו כאן



    10 תגובות

    מיין תגובות
    1. 10

      וואווו התכנית הזו ממש ממש מרגשת ומאתגרת אותנו זה גורם לי להתחזק באמונה וביראת שמים ובעזרת השם שנזכה לזה באמת ונרבה אהבת חינם ונזכה לראות בביאת מלך המשיח ורדיו קול חי ישדר וזה יהיה השידור הראשי שם בגלל שזה רדיו של מרן ועוד ועוד אין עליכם

    2. 9

      ישר כחכם על ההפקה המדהימה !!!
      דמעות בעיניים. שזה יתקיים באמת במהירה בימינו

    3. 7

      היה מדהים ומיוחד, ולוואי ויתגשם במהרה!!!

    4. 6

      שמעתי את ה שנה שעברה ועברו בי צמרמורות למשמע השידור המיוחד הזה.
      גם השנה לא וויתרתי עליו.
      פשוט מושלם! אם ישאלו אותנו אם ציפינו לישועה – ועוד איך….

    5. 5

      זכרתי את השידור של שנה שעברהת וחיכתי בקוצר רוח לשמוע את זה שוב
      הודעתי לכל מכריי שלא להפסיד את השידור
      מאד התאכזבתי שזה לא היה השידור המקורי!!! חבל מאד לפספס משהו כזה יפה ומושקע!

    6. 4

      זכרתי את השידור משנה שעברה ומאד שמחתי שהחלתם ךשדר את זה שוב
      אך מאד התאכזבתי שלא שידרתם את כל התכנית במלואה
      זה ממש פיספוס!
      יישר כח
      ןהלוואי שנזכה

    7. 3

      משדר יפה ומרגש.
      אני הייתי מוסיף עוד כמה קטעים "בשידור חי מהשטח" שחשבתי עליהם.

      הבעש"ט זיע"א אמר " מקום שמחשבתו של אדם מגעת שם הוא נמצא" על אחת כמה וכמה מחשבות על הגאולה שתשפיע גם על הישועה הפרטית.

    8. 2

      כמו תמיד הפתיעו ברדיו קול חי גם השנה היה תעניג להאזין לשידור כי בתכלס אין הבדל בין השנה לשנה שעברה אנו עדיין מחכים למשיח

    9. 1

      אני חייב לומר לכם תאמת (גילוי נאות) לא כ"כ ידעתי תמיד למה לחכות ומרוץ החחים גורם לנו לפעמים לשכוח שאחנו בגלות אחלרי השידור אתמול פשוט נהיה לי געגועים עזים למשיח שיגיע כבר זה כ"כ מרגש ומאכזב לדעת שזה רק שידור
      השי"ת יעזור שברוב הוא יתגלה ונזה לגאולה שלימה
      אשריכם רדיו כל חי!