הקיץ של אלה • ממחזרים, נהנים וזוכים בפרסים

    חיים כץ 2 Comment on הקיץ של אלה • ממחזרים, נהנים וזוכים בפרסים

    מבצע הקיץ המלהיב חוזר! ממחזרים וזוכים בפרסים מתאגיד המיחזור אל"ה • גם השנה יזכו הממחזרים מדי שבוע בזוגות אופניים, עשרות 'כרטיספר' טעונים וחופשה משפחתית חלומית לשלושה לילות בצפון

    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     יו"ר תאגיד המיחזור אל"ה הגב' נחמה רונן מציינת בסיפוק רב: "המודעות לחשיבות המיחזור בקרב המשפחות בציבור החרדי גדלה משמעותית בשנים האחרונות ואנו גאים להמשיך במסורת המבצע הייחודי להרחבת מעגל המשפחות הממחזרות", לנוכח ההצלחה וההיענות המדהימה בשנתיים האחרונות למבצע 'ממחזרים וזוכים', מכריזים בתאגיד המחזור אל"ה על מבצע 'ממחזרים וזוכים 3' שייערך בתקופת חופשת בין הזמנים והקיץ בשיתוף הרשויות המקומיות החרדיות.

    זוכרים את הכללים? משליכים למחזוריות בקבוקי פלסטיק ליטר וחצי ריקים עם מספר הטלפון שלכם ויכולים לזכות בפרסים ייחודים: בכל שבוע יזכו מספר ממחזרים באופניים וב'כרטיספר' טעונים לרכישות ברשת ספרי 'אור החיים'. בתום המבצע תיערך הגרלה ענקית בין כל המשתתפים במבצע על נופש משפחתי של שלושה לילות באחוזה יוקרתית במרום הגליל. בנוסף, העיר שתגדיל את שיעור המחזור באופן משמעותי תזכה בפעילות עירונית חוויתית לכל המשפחה בחג החנוכה הבעל"ט. השתתפתם במבצע? זכיתם פעמיים: גם בסביבה נקייה וגם תשתתפו בהגרלה על פרסים מיוחדים.

    לתאגיד המחזור אל"ה למעלה מ-22,000 מיחזוריות המוצבות בכל רחבי הארץ וכמובן גם בריכוזים החרדיים, והוא אחראי על עידוד מיחזור בקבוקי המשקה המשפחתיים של ליטר וחצי. מידי חודש אוסף תאגיד המיחזור אל"ה עשרות מיליוני בקבוקים ריקים שעוברים תהליך עיבוד שהופך את הבקבוקים למוצרים חדשים. ובכך משלים הבקבוק מעגל ירוק וסביבתי של מיחזור, כי בקבוקים לא נופלים בפח – רק במיחזורית!

    בחופשות הקיץ בשנים האחרונות קיים תאגיד המיחזור אל"ה את מבצע 'ממחזרים וזוכים' במגזר החרדי, שזכה להצלחה רבה, ולפיכך החליטו בתאגיד להשיק גם בקיץ הנוכחי את המבצע, זו השנה השלישית ברציפות. ההיענות הרבה בציבור החרדי למבצע המיחזור נובעת מכך שמיחזור אינו רק נושא סביבתי אלא גם חובה ערכית של "בל תשחית", כפי שהתבטא בעבר הגאון רבי יצחק זילברשטיין שליט"א, רבה של רמת אלחנן וחבר מועצת גדולי התורה, שאמר כי "מאחר ויש מערך מסודר למיחזור בקבוקי פלסטיק ריקים המאפשר ליצור מהם מוצרים שימושיים רבים ומגוונים, אין לזרוק בקבוקי פלסטיק ריקים לפח וראוי להשליכם למחזורית".

    יו"ר התאגיד, הגב' נחמה רונן, מציינת בסיפוק רב כי "המודעות לחשיבות המיחזור בקרב המשפחות בציבור החרדי גדלה משמעותית בשנים האחרונות ושיעורי המיחזור הגדלים מעידים על כך. אנו גאים להמשיך במסורת המבצע הייחודי להרחבת מעגל המשפחות הממחזרות".

    מנכ"ל התאגיד מר חיים זרביב, ציין כי "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם הערים וועדי הריכוזים החרדים המעודדים את הילדים והציבור כולו לקידום המיחזור והשמירה על הסביבה והתוצאות המבורכות מביאות אותנו לרצות להמשיך במבצע הייחודי של 'ממחזרים וזוכים' זו השנה השלישית ברציפות ואנו גאים בכך".
    המבצע יתקיים בין התאריכים י' אב עד כ"א אלול תשע"ז (2.8-12.9.17), בכפוף לתקנון ובפיקוח עו"ד.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מה שוה כל היח"צ הזה אם בבני ברק אין כמעט מקומות שאפשר לשים שם בקבוקים, את הכל הוציאו במהלך השנה האחרונה מהמדרכות כנראה מהוראה מגבוה בעירייה או משהו כזה…
      לפחות תפרסמו היכן נשאר ברחבי העיר מקומות בהם ניתן בקבוקים למיחזור.