נתניהו במפגן התמיכה: "התקשורת והשמאל במסע ציד אובססיבי"

    איתי גדסי 1 Comment on נתניהו במפגן התמיכה: "התקשורת והשמאל במסע ציד אובססיבי"

    ראש הממשלה בנאום מכונן במפגן התמיכה שנערך עבורו ע"י יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן בגני התערוכה בתל אביב: "מייצרים אינסוף פרשיות וכותרות כדי שאולי משהו יתפוס, אם לא צוללות – אז סיגרים – בתקשורת מעדיפים לעסוק בנוהל להחלפת מנורה, חמגשיות וכוס התה לאביה של שרה" • וגם, מה השיב להצעת האיתרוג של "הארץ"?

    16:02
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on "את שונאת את החרדים?": כיצד הגיבה היועמ"שית?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הערב התקיימה עצרת תמיכה בראש הממשלה, בנימין נתניהו, על רקע החקירות המתנהלות נגדו וגורמי שמאל הקוראים להדחתו. את מפגן התמיכה שהתקיים בגני התערוכה ארגן יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן שנאם אף הוא באירוע ואמר: "יש פה ניסיון להדיח ראש ממשלה מכהן".

    ראש הממשלה אמר באירוע: "הבוקר אמר לי פעיל 'הם לא רוצים להפיל רק אותך, הם רוצים להפיל את כולנו את הליכוד'. וזה לא סתם, אנחנו מנצחים בקלפי שוב ושוב'. תקשורת הפייק נייז פמפמה לנו שישראל תהיה מבודדת חלשה ועזובה" התייחס ראש הממשלה לדעות שהובעו בתקשורת ע"י עיתונאים המשוייכים למחנה השמאל ואמר: "זעקות בידוד, בידוד בידוד!".

    "איך אמר אותו איש ישן עם זקן חדש" אמר כשהוא רומז לראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, "הוא היה ראש ממשלה לזמן קצר הוא אמר 'הצונמי המדיני בדרך'. איזה צונאמי? איזה בידוד? התקשורת והשמאל במסע ציד אובססיבי במטרה לבצע הפיכה שלטונית".

    נתניהו הוסיף ואמר: "איזו חגיגה של צביעות בתקשורת, איזה מוסר כפול. מייצרים אינסוף פרשיות וכותרות כדי שאולי משהו יתפוס, אם לא צוללות – אז סיגרים – בתקשורת מעדיפים לעסוק בנוהל להחלפת מנורה, חמגשיות וכוס התה לאביה של שרה".

    נתניהו הוסיף בצחוק: "עוד מעט יזמנו את קאיה (הכלבה של משפחת נתניהו. א.ג.)".

    "היום ראיתי בעיתון הארץ" סיפר נתניהו "שמציעים לי איתרוג בתמורה להחזרת יהודה ושומרון. צר לי לאכזב אתכם. התשובה היא: לא. לא. לא. זה לא יקרה" אמר והוסיף "בבחירות האחרונות קיבלנו 30 מנדטים, בבחירות הבאות לא נקבל שלושים. נקבל ארבעים מנדטים" אמר נתניהו.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      בבי הזה, הוא סוחף, אין מה לומר…