ח"כ אייכלר לראש הממשלה: "אתה האחראי"

    איתי גדסי 2 Comment on ח"כ אייכלר לראש הממשלה: "אתה האחראי"

    ח"כ ישראל אייכלר החבר בוועדת הארבעה שהוקמה להיאבק בחילולי השבת בזירה הפרלמנטרית, פנה לראש הממשלה, בנימין נתניהו, בעקבות חילולי השבת הצפויים ואמר: "אויבי השבת מבפנים ואויבי ישראל מבחוץ, מאד ישמחו להפיל את הממשלה, באמצעות מלחמת שבת במחנה ישראל"

    רה"מ, בנימין נתניהו וח"כ ישראל אייכלר צילום: הדס פרוש (פלאש 90), לע"מ
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הפרסום באתר קול חי על העבודות המתוכננות בשבת, פנה ח"כ ישראל אייכלר, חבר ועדת השבת, במכתב בהול לראש הממשלה, בנימין נתניהו ובו כתב: "נחרדנו לשמוע שוב על ביצוע חילולי שבת בפרהסיה בחסות משרדי העבודה והתחבורה והמשטרה בתחנות הרכבת ולאורך המסילות, בלי שום צורך בפיקוח נפש, כאילו אין שבת בארץ ישראל. אנו מוחים על הזלזול בקדושת השבת ומוחים על הפגיעה ברגשותיהם של שומרי השבת, שבלעדיה אין לנו זכות קיום בארץ הקודש".

    אייכלר הוסיף "אנו פונים אליך כמי שאחראי על מעשי הממשלה כולה ומודע למשמעות השבת לקיומו של עם ישראל ולביטחון ארץ ישראל, ככתוב בתורה ובנביאים ובכתובים ובחז"ל. אנו מבקשים שתקרא לסדר לשר העבודה שנותן את האישורים האלה ושר התחבורה שמבצע את העבודות, בהוראה חד משמעית, להפסיק מיד את מלחמת השבת, באמתלא של "עבודות נחוצות". אין שום היתר לעבודה בשבת, שאין בה פיקוח נפש".

    "המשך חילולי השבת הממשלתיים, הם לא רק פגיעה ביהדות המאמינה שבטחון העם והמדינה, תלויים בשמירת השבת. גם מי שאינו מאמין, חייב לדעת שהוא פוגע במליוני יהודים המאמינים בשמירת השבת כבבת עיניהם. לא נוכל להיות שותפים לזלזול הזה מצד ממשלת ישראל".

    לסיום שב אייכלר על דרישתו: "אנו דורשים להפסיק מיד את כל ההיערכות לחילולי השבת ח"ו. אויבי השבת מבפנים ואויבי ישראל מבחוץ, מאד ישמחו להפיל את הממשלה, באמצעות מלחמת שבת במחנה ישראל". כתב ח"כ ישראל אייכלר.



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      כל הכבוד הרב אייכלר
      אנחנו רוצים לראות את כל חברי הכנסת מצטרפים למכתב שלך
      וגם אפשר לעשות קצת מעשים ……..

    2. 1

      זה נראה מדינה כמו אמריקה פעם זה היה ישראל התקלקלנו לגמריי