סערה בהפגנה: מני נפתלי ואלדד יניב עוכבו

    איתי גדסי 2 Comment on סערה בהפגנה: מני נפתלי ואלדד יניב עוכבו

    חרף הוראת המשטרה, מגפיני השמאל ניסו להגיע לשכונה בה מתגורר היועמ"ש, אך נחסמו; שניים ממארגני ההפגנה עוכבו ע"י המשטרה וההפגנה עברה מול תחנת המשטרה בעיר

    עו"ד אלדד יניב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כמידי שבוע הגיעו פעילי השמאל הקיצוני לשכונה של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, על מנת להפגין.

    לאחר שבשבוע שעבר פורסם כי המשטרה דרשה שלא לקיים את ההפגנות במיקום "הקבוע" שלהן, בסמיכות לביתו של היועמ"ש, הקימה היום המשטרה מחסומים רבים בעיר וחסמה מהמפגינים לבוא למקום. שניים ממארני ההפגנה, אלדד יניב ומני נפתלי, עוכבו בדרכם להפגנה וקראו למפגינים להגיע ולהפגין מול תחנת המשטרה בעיר -מה שאכן עשו המפגינים.

    יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד ביטן אמר: "אני מברך את המשטרה על העיכוב המוצדק של ראשי הפגנות השמאל. הגיע הזמן שהאנרכיסטים יבינו כי לא יוכלו לכפות את דעתם באלימות וכי הנסיון הפסול ללחוץ על היועמ"ש תוך גרימת סבל רב לתושבים הוא לא מוסרי ולא חוקי. אנחנו החלטנו לכבד את הוראות המשטרה ולא להגיע למקום, אני שמח שהמהלך שיזמנו הביא לקץ ההפגנות בכיכר גורן". כזכור, בשבועות האחרונים ארגן ח"כ ביטן "הפגנות נגד" בפתח תקווה ולאחר בקשת המשטרה בשבוע שעבר הודיע על הפסקת ההפגנות.

    ביום שישי, כשפורסם כי מארגני ההפגנה בפתח תקווה קוראים לקהל להגיע חרף הוראת המשטרה, אמר ח"כ ביטן: "כך נראה שמאל אנרכיסטי שלא מכבד את חוקי מדינת ישראל והוראות המשטרה. אלה שמציירים עצמם כשומרי חוק מתגלים כפורעי חוק. ההפגנות האנטי דמוקרטיית והאנטי מוסריות של מספר עריצי שמאל לא יתקיימו במקום, זה מה שרצינו ולשמחתי זה מה שיהיה. אני קורא למשטרה לנהוג ביד קשה נגד מי שיפגין בצורה לא חוקית כדי להפעיל לחץ פסול על היועמ"ש וימשיך לגרום סבל לתושבי המקום".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      שוחררו כבר
      בית משפט שמאלן – – –

    2. 1

      צריך לעצור אותם כי הם שמאלנים משוקצים