מקלב: "שר התחבורה טוב ביחסי ציבור"

    עמית דניאל No Comments on מקלב: "שר התחבורה טוב ביחסי ציבור"

    ח"כ אורי מקלב, התייחס לעבודות הרכבת בשבת שהולכות וגוברות: "אי אפשר לישון בלילה עם חילולי שבת שכאלו", מאשים את שר התחבורה: "משרדו מתכנן את חילולי השבת, הוא טוב ביחסי ציבור" | וגם, מה דעתו על התקיפה המילולית שחווה החרדי בהפגנת השמאל בפתח תקווה?

    ח"כ מקלב ושר התחבורה, ישראל כץ צילום: פלאש 90
    8:48
    29.03.24
    קובי פינקלר No Comments on עשרות חיילים סורים נהרגו בתקיפה המיוחסת לישראל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת אורי מקלב תוקף הבוקר את חילולי השבת במשרד התחבורה. בריאיון למרדכי לביא ב"מהדורת הבוקר", אמר: "אי אפשר לישון בלילה כשיש חילולי שבת". עם זאת, ראה לנכון לציין כי "יש צמצום דרמטי בעבודות הרכבת בשבת, מדובר במהפך".

    עוד אמר מקלב: "גדולי ישראל הם אלו שיחליטו איך לפעול מול ראש הממשלה". לדבריו: "שר התחבורה ישראל כץ אשם בחילולי השבת ואליו אנחנו מכוונים את האש. משרדו מתכנן את חילולי השבת. הוא טוב ביחסי ציבור". אך מקלב שב והזכיר את ראש הממשלה כמי שאחראי, אף הוא, לחילולי השבת.

    מקלב התייחס לתקרית שהתרחשה בשולי הפגנת השמאל במוצאי שבת בפתח תקווה בה נראה אדם חילוני מבזה אדם חרדי ואומר לו דברים מעין אלה: תוריד את השטיח שעל הראש שלך, תוריד את השערות מהפנים שלך.

    מקלב אמר: "החברה צריכה להוקיע את התוקף, השנאה לימין מעבירה אותם על דעתם, מדוע לא שומעים גינוי נחרץ מאבי גבאי ואנשיו?" שאל.



    0 תגובות