מגורשי מגרון יפגינו מול אירוע הליכוד

    איתי גדסי No Comments on מגורשי מגרון יפגינו מול אירוע הליכוד

    מול הרמת הכוסית של 'הליכוד', מגורשי מגרון מתכוננים לערוך היום הרמת כוסית אלטרנטיבית

    הריסות מגרון צילום: אורן נחשוני, פלאש 90
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חמש שנים לאחר גירושם מיישובם "מגרון", התושבים טרם קיבלו את מקום הקבע שהובטח להם. כעת, לאחר שלדבריהם, ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נמנע מלממש את החלטת הממשלה על הקמת שכונת הקבע, החליטו המפונים לצאת בקמפיין "חגיגי" ולציין 5 שנים להבטחות ללא תוכן.

    בעקבות כך, יפגינו היום (רביעי) מגורשי מגרון, בהרמת כוסית משלהם בשעה 19:00 מול האירוע המרכזי של מפלגת הליכוד וידרשו מראש הממשלה לקיים את הבטחותיו להתיישבות ולתושבי מגרון.

    למעלה ממאה איש ממגורשי היישוב, יקיימו את ההפגנה מול  הרמת הכוסית של חברי הליכוד באולם "אווניו" בקריית שדה התעופה, בדרישה לבנות באופן מיידי את השכונה כפי שהבטיח נתניהו, חדשות לבקרים לתושבים.

    צבי גילה, חבר מזכירות הישוב אמר: "המצב בו אנחנו פונינו ממגרון לפני חמש שנים והאישור לבנייה עדיין לא נראה באופק, הוא בלתי נסבל. אנחנו, כמו כל אזרחי המדינה, גדלנו על כך שהליכוד היא מפלגה לאומית שאהבת הארץ ואהבת ההתיישבות זורמת בעורקיה. לא יכול להיות שממשלת נתניהו תצליח להרוס את מגרון בתוך ימים ספורים אבל כשזה מגיע למימוש החלטת אותה הממשלה, לבנות את מגרון, היא איננה מצליחה בכך כבר 5 שנים. זה פשוט לא מתקבל על הדעת של כל אזרח שפוי במדינה שמתיישבים שפונו מביתם בעל כורחם צריכים להילחם שוב ושוב כדי לקבל את הזכות הבסיסית ביותר, לבנות לעצמם בית, הליכוד הרס והליכוד חייב גם לבנות וזה המסר שלנו".



    0 תגובות