נתניהו בכנס 'הליכוד': "יש דברים שהתקשורת מעדיפה להסתיר"

    איתי גדסי 7 Comment on נתניהו בכנס 'הליכוד': "יש דברים שהתקשורת מעדיפה להסתיר"

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס בנאומו בכנס הליכוד לסיקור התקשורתי נגדו: "התקשורת מתנשאת" | על המתקפה בהפגנת השמאל נגד עובר אורח חרדי, אמר: "מזעזע"

    צילום: תומר נוברג, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נואם כעת בכנס הליכוד באולמי האווניו. בדבריו התייחס למתקפות בתקשורת עליו וגם להתקפה שעבר חרדי בשולי הפגנת השמאל בפתח תקווה: "איך שהתייחסו לאדם חרדי בהפגנה במוצאי שבת, זה מזעזע".

    על הסיקור התקשורתי נגדו אמר: "ראיתי איך סיקרו את המפגש הקודם שלנו בגני התערוכה. באיזו התנשאות, באיזה זלזול. הם בזים לעם, לבחירות, הם בזים לדמוקרטיה שבשמה הם מנפנפים. הם רוצים להפיל את המחנה הלאומי".

    "במפגש האחרון שלנו" אמר ביבי "שאלתי אתכם איך יכול להיות שהתקשורת לא מדווחת ומדוע לא חוקרים את חמשת חברי הכנסת שהגישו את חוק ישראל היום ולא את חברי הכנסת שהצביעו בעד החוק. שרבים מהם קיבלו סיקור מלטף ב'ידיעות'" שאל ראש הממשלה.

    "איך יתכן שחוקרים ראש ממשלה מהימין על כך שקיבל סיגרים מחבר קרוב ולא חקרו ראש ממשלה מהשמאל על כך שקיבל עטים יקרים מקבלנים ואנשי עסקים?" המשיך להקשות נתניהו.

    "אותי זה לא מפתיע. כי זו אותה תקשורת שאינה חוקרת למשל מי מממן ומי מארגן את הפגנות השמאל בפתח תקווה, זו שאלה, שאלה טובה. לא רק שלא שואלים את זה אלא הם הופכים את המפגינים לאבירי שלטון החוק. אחד מהם, חבר במפלגת העבודה, אמר בריאיון 'הדברים שעשיתי הם הרסניים יש לי חלק לא קטן בהשחתה של מערכת השלטון בישראל'".

    נתניהו המשיך לתקוף את התקשורת: "התקשורת המגויסת כמובן, מפנקת אותם. באינסוף ריאיונות מלטפים לא רק שאף אחד לא שואל אותם על עברם. אחד העיתונאים אפילו התעלה על עצמו' וסיפר שאחד מהם הקים לאחרונה עמותה למלחמה בשחיתות. הוא לא שאל אותו האם הוא סולק מעבודתו הקודמת, הוא לא שאל אותו רחמנא ליצלן על תביעה שהוא הגיש נגד משרד הביטחון שהוא אינו מסוגל לעבוד וכמה שבועות לאחר מכן הוא טען שעבד 400 שעות בחודש. זה ממש נס רפואי. אין ספק שזה האיש המתאים ביותר לעמוד בראש העמותה שתילחם בשחיתות".

    "שאלה נוספת, איך באורח פלא כשהוא נכנס לתפקידו כאב הבית במעון ראש הממשלה הוצאות האוכל זינקו וכשהוא עזב את התפקיד ההוצאות ירדו. כך גם בחומרי הניקיון. אז מי אכל את הכמויות העצומות של האוכל הזה? שרה התלוננה בפניו 'למה אתה מזמין כל כך הרבה אוכל?' אבל אם זה לא אנחנו" המשיך נתניהו ואמר בבדיחות "זו גם לא קאיה. יש לה תיאבון אבל היא מעדיפה לאכול מלפפונים ושנית היא לא היתה אז כי עוד לא אימצנו אותה. ומה עם חומרי הניקוי? אכלנו את הסבונים?".

    "יש דברים שהתקשורת מעדיפה להסתיר" אמר והכריז "כאשר יענו אותנו כן נרבה וכן נפרוץ".



    7 תגובות

    מיין תגובות
    1. 7

      אני מקווה בעזרת השם שראש הממשלה יקיים את מה שאמר שלא יפנו יותר ישובים יהודים בארץ.

    2. 6

      כדאי לכם מאד להוריד את זה כי לא הכל שם מתאים לרוח חרדית

    3. 5

      אין על ראש הממשלה שלנו.
      ביבי העם אוהב אותך!!!

    4. 4

      חבל שהוא בלי כיפה ולא חרדי

    5. 3

      שרלטן ומאחז עינים
      אם יש מישהו שבז לציבור הליכודי זה ביבי!!!!!
      מי שמנסה למכור לוקשים לציבור שלם כאילו רודפים אותו בעוד שהוא מושחת וחשוד בעבירות (הכל לכאו')
      זה בזיון לאינטלגנציה הציבורית

      1. זה הנקודה שהוא לא מושחת.. לקבל סיגרים מחברים כשאין ניגוד ענינים או תמורה (שוחד) זה לא שחיתות .
        גם השיחה עם נוני זה לא שחיתות , אם הוא מבקש סיקור פחות נגטיבי או בדומה לכך זה לא שחיתות, זה כל הענין!
        בנושא הצוללות אם זה היה קשור אליו זה היה שחיתות