גיוס מנויים ל'הדרך': השר אריה דרעי פתח קבוצת וואטסאפ

    כל נציג יעדכן כאן און ליין על המנויים שגייס. ע״מ שאוכל להתעדכן באופן מהיר ומסודר אבקש לעדכן בצורה פשוטה, ומסודרת.
    איתי גדסי 10 Comment on גיוס מנויים ל'הדרך': השר אריה דרעי פתח קבוצת וואטסאפ

    יו"ר ש"ס אריה דרעי פתח קבוצת ווטסאפ לנציגי ש"ס לגיוס מינויים לעיתון "הדרך" • דרעי: "בזאת תבחנו. מבחינתי זהו הפריימריז האישי של כל אחד ואחד ממכם, נציג שאינו מצליח בזה, כנראה שיש טובים ומחוברים ממנו לשטח ולציבור הבוחרים"

    כל נציג יעדכן כאן און ליין על המנויים שגייס. ע״מ שאוכל להתעדכן באופן מהיר ומסודר אבקש לעדכן בצורה פשוטה, ומסודרת.
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הפנים אריה דרעי דיבר לא פעם על רצונו בעיתון חזק שייצג את בני התורה הספרדים, ואף הצהיר בטקס הקמת העיתון כי הוא אישית יפקח על גיוס המינויים, ודרבן את נציגי ש"ס להשקיע על מנת לגייס כמה שיותר מינויים לעיתון.

    אתר קול חי חושף כי אמש פתח יו"ר ש"ס דרעי קבוצת וואטסאפ לשם צורפו כל נציגי ש"ס ברשויות המקומיות, ושם ביקש מהם השר דרעי להציג בפניו בקבוצה בכל מספר ימים את הישגיהם בתחום גיוס המינויים.

    את ההודעה פתח יו"ר ש"ס דרעי וכתב "לאחר שדיברנו השבוע בכנס הנציגים, וקבענו יעדים שבהם אתם צריכים לעמוד בעניין גיוס המנויים לעיתון הדרך, יוצאים לדרך.

    דרעי ציין כי לא אוהב את השיטה של קבוצת וואטסאפ "דעתי השלילית בעניין קבוצות הוואטסאפ ידועה. לשון הרע, רכילות ובעיקר בזבוז הזמן. אך החלטתי לחרוג הפעם ממנהגי בגלל חשיבותו הגדולה של  הנושא, ופתחתי [לזמן מוגבל] קבוצה פנימית שלכם איתי למען הצלחת העיתון, בה אוכל לעקוב מקרוב און ליין אחר התקדמותכם בגיוס המנויים וכמה מנויים הביא כל אחד ואחד ממכם.

    "בזאת תבחנו. מבחינתי זהו הפריימריז האישי של כל אחד ואחד ממכם, נציג שעובד ומצליח להביא מנויים רבים מוכיח את הקשר והחיבור שלו לציבור הבוחרים, ולעומת זו נציג שאינו מצליח בזה, כנראה שיש טובים ומחוברים ממנו לשטח ולציבור הבוחרים.

    "קבוצה זו תיהיה פתוחה לזמן מוגבל ויועלו בה אך ורק העדכונים שלכם בנושא גיוס המנויים לעיתון. ולא שום דבר אחר! (בנושאים אחרים הקשורים לעיתון יש לפנות לגורמים הרלוונטיים)

    "כל נציג יעדכן כאן און ליין על המנויים שגייס. ע״מ שאוכל להתעדכן באופן מהיר ומסודר אבקש לעדכן בצורה פשוטה, ומסודרת. כמובן שאת טפסי המנויים שאתם מחתימים יש לשלוח בלי קשר למערכת העיתון".

    השר דרעי ציין אף ש"כמובן שאין צורך לציין שקבוצה זו היא פנימית ואכמ״ל".

    נציין כי השר דרעי לא מחובר לרשת הווטסאפ, וכי גם הקבוצה שפתח אינה ממספרו האישי. לקול חי נודע כי מדובר בטלפון של אחד ממקורביו שהוסב זמנית למטרה זו, וכדי שהשר דרעי יוכל לעקוב מקרוב אחר הפעילות בגיוס המינויים.



    10 תגובות

    מיין תגובות
    1. 10

      אז לא הבנתי, אפשר להתחיל לקנות אייפונים?
      באישור של איזה רב?

      1. אם הגבת אתה כנראה לא צריך אישור של איזה רב אז מה לך כי תלין עליו…..

        1. במחשב אם אין לך סמארטפון ויש לך חסימה אין גישה לוואטסאפ אלא רק לקול חי!

      2. אין שום התר.רק למי שנחוץ לו לצרכי פרנסה שאין גישה לאינטרנט אלא רק לאפליקציות כשרות

      3. איך הבנת את זה בדיוק אם נגיד שהוא קיבל אישור או לא אבל מה זה קשור לכלום…..

    2. 9

      הוא רוצה להלחיץ את הנציגים??

    3. 8

      מגניב שיהיה לו בהצלחה

    4. 7

      בכל שדרות אין אפילו מנוי אחד. למרות שהיא עיר כולה ספרדית, אבל מנותקת מש"ס. מה זה יעזור

    5. 6

      כל מי שיש לו כבוד לציבור הספרדי חייב לעשות מנוי להדרך.. ומי שמרגיש שזה סתם עוד פעם איז הפוליטקה וכו' זה טעות בגלל שעד עכשיו לא היה עיתון… כמו יתד שיתן גב לכל הספרדים ולא יצתרכו לחסדים של אחרים