השר כץ: "אנצח בבחירות על ראשות הממשלה"

    צבי מילר 1 Comment on השר כץ: "אנצח בבחירות על ראשות הממשלה"

    השר כץ: "רואה את עצמי מועמד מוביל, וגם חושב שאנצח" • "נשנה את חוק שעות עבודה ומנוחה יחד עם החכי"ם החרדים" • השר צחי הנגבי: כמו שפסק בג"ץ בעניין התחבורה הציבורית, מקווה שינהגו כך בעניין הכותל ויאפשרו להגיע להסדרים שישמרו על הצביון

    ישראל כץ צילום: יונתן סינדלר, פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר הניצחון בבג"צ בעניין התחבורה הציבורית בשבת, התראיין שר התחבורה ישראל כץ לקאהן בקול חי ואמר: העותרים, רובם עושים זאת "להכעיס" הם לא דואגים לחלשים, בג"צ הבהיר להם שאין סיבה לעתור אם יש חוק.

    "נפגשתי עם ליצמן, דרעי וגפני, אומר כץ, והצעתי להם לשנות את חוק שעות עבודה ומנוחה. יש לזה רוב. עובדה, היום בג"ץ קיבל את עמדתי בעניין התחבורה בשבת, מכוח סעיף שמעניק לשר התחבורה את הכח להחליט בהתאם למסורת ישראל".

    "אני מתחבר לדברי ליצמן נגד העותרים בעניין התחבורה בשבת. אני רואה את הטון של ההתקפות. יש אנשים שאכן רוצים תחבורה ציבורית, אבל העותרים רוצים את זה להכעיס" כך כץ.

    בהמשך התייחס על אפשרות התמודדותו על ראשות הממשלה ואמר: "כרגע יש את נתניהו, אני בהחלט רואה את עצמי מועמד מוביל, ואני גם חושב שאנצח, אבל כל זה רק אחרי סיום הנהגת נתניהו".

    בהמשך התראיין גם השר צחי הנגבי, ואמר: "בעקבות פסיקת בג"ץ בעניין התחבורה הציבורית בשבת, אני מקווה שהשופטים ינהגו בדרך דומה בעניין הכותל ויאפשר למערכת הפוליטית להגיע להסדרים שישמרו על צביון הכותל כמקום קדוש עם הלכה אחת".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אתה אמנם מוצלח בכבישים אבל מאז שנכנסת לתפקיד התחבורה הציבורית רק יורדת באיכות ובשירות והפכה לקטסטרופלית