אבוטבול ולביא מעלים זיכרונות: "אמרתי שאני משה מהקיבוץ"

    עמית דניאל No Comments on אבוטבול ולביא מעלים זיכרונות: "אמרתי שאני משה מהקיבוץ"

    במהלך ריאיון ב"מהדורת הבוקר", העלו ראש עיריית בית שמש, משה אבוטבול, והמגיש מרדכי לביא, זיכרונות מימים עברו בהם נאלצו השניים לשקר בשביל לזכות בכמה דקות של דיבור מעל גלי האתר | האזינו

    ראש עיריית בית שמש, משה אבוטבול צילום: יעקב כהן
    11:58
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on הרב קוק במסר מרגיע: "אי אפשר לנבא עתידות"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במהלך ריאיון שנערך ב"מהדורת הבוקר" בהגשת מרדכי לביא, עם ראש עיריית בית שמש, משה אבוטבול, העלו השניים זיכרונות מתקופות בהן נאלצו השניים לשקר בכדי לזכות בהשמעת קולם מעל גלי הרדיו.

    "אני רוצה לומר שגם היום יש מקום גדול מאד לרדיו שמביא את קולם של גדולי ישראל" אמר אבוטבול בהתייחסו ל"קול חי" וסיפר "אני זוכר איך הייתי צריך להגיד שאני 'משה מהקיבוץ' בשביל עלות לשידור".

    לביא הסביר כי בתקופה זו בערוצי הרדיו הכלליים, תכניות בהן מאזינים עלו והביעו דעתם, היו מאד פופולאריות. היו אנשים שחשוב היה להם להשמיע את קול היהדות החרדית גם בבמות אלו שהיוו כר פורה לתקיפת החרדים ודרכם וכשבהפקה שמעו שאתה בעד החרדים היו אומרים לך 'נחזור אליך' ולא היו חוזרים אך כשאמרת שאתה נגד החרדים היו אומרים לך 'תישאר על הקו'.

    "פעם אחת אני זוכר שעשינו זאת ביחד" אמר לביא לאבוטבול. "יש חוק התיישנות" אומר אבוטבול ומספר איך זה עבד "היינו עולים ואומרים לפני השידור שאנחנו נגד בחורי הישיבות וכשעלינו לשידור התחלנו לדבר בעד עולם התורה ובחורי הישיבות".

    האזינו:



    0 תגובות