מצב המאבטח: מונשם ומורדם; ב"ה ישנה התייצבות במצבו

    בנצי לייזרוביץ No Comments on מצב המאבטח: מונשם ומורדם; ב"ה ישנה התייצבות במצבו

    הפיגוע בירושלים: מצבו של המאבטח שנדקר בכניסה לתחנה המרכזית בירושלים התייצב אך הוא עדיין מורדם ומונשם

    תפיסת המחבל פיגוע ירושלים
    תפיסת המחבל בזירת האירוע
    20:42
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on בג"צ נגד עולם התורה: גדולי ישראל מגיבים בחריפות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מצב המאבטח שנפצע בפיגוע הדקירה ביום ראשון בכניסה לתחנה המרכזית בירושלים התייצב אך הוא עדיין מורדם ומונשם במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים "שערי צדק" בעיר.

    המשיכו להתפלל לרפואת אשר בן סעדה בתשוח"י.

    כזכור, ביום ראשון בשעה 14:15 לערך הגיע מחבל לכניסה הראשית של התחנה המרכזית ברחוב יפו. בעודו עומד בעמדת הבידוק טרם כניסתו לתוך מתחם התחנה, הוריד את מעילו, שלף סכין שהיתה ברשותו ודקר מאבטח בפלג גופו העליון. מיד לאחר מכן נמלט בריצה לאורך רחוב יפו. מאבטח שהבחין בפיגוע דלק אחריו והפילו ארצה, אזרח שהבחין בכך סייע למאבטח ויחד עם שוטרים שהוזעקו לזירת הפיגוע השתלטו עליו.

    המחבל, תושב שטחים כבן 24, ללא היתר כניסה לישראל, נעצר והובא לחקירה ביחידה המרכזית. המאבטח פונה על ידי מד"א במצב קשה מאוד לשערי צדק.

    מפקד מחוז ירושלים ניצב יורם הלוי שניהל את זירת הפיגוע אמר: "מדובר במחבל שוהה בלתי חוקי שככל שידוע לנו תיכנן לבצע את הפיגוע. ערנות המאבטחים, ותגובתם המהירה של האזרחים והשוטרים הביאו למעצרו של המחבל תוך שניות ובכך מנעו פגיעה נוספת בחפים מפשע".

    "ההערכות ופריסת השוטרים נמשכת מזה תקופה ארוכה בירושלים ובדגש לימים האחרונים בהם התמודדנו עם אירועי הפרות סדר אלימים תוך מוכנות לאירועי טרור , והפיגוע של היום הוא דוגמא לכך. נמשיך להימצא במקומות המהווים פוטנציאל לפיגוע. כל נסיון של מפגע לבצע פגיעה באזרחים ובכוחות הבטחון יתקל בתגובה קשה, מיידית ונחושה של שוטרים ואזרחים".



    0 תגובות