האלמנה יעל שבח: דורשת להסדיר את מעמד "חוות גלעד"

    איתי גדסי No Comments on האלמנה יעל שבח: דורשת להסדיר את מעמד "חוות גלעד"

    האלמנה לראש הסגל של ראש הממשלה בתגובה על החלטת רוה"מ לתת חשמל ומים לחוות גלעד: "למה מישהו צריך למות כדי לקבל חשמל? אני לא רוצה שיזיזו את הקבר שלו עוד 10 שנים. מבקשת מרוה"מ לאשר את הישוב חוות גלעד" דגן: "אין שום סיבה לא לאשר"

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הסגל של ראש הממשלה יואב הורוביץ ביקר היום אצל המשפחה האבלה בחוות גלעד והביא לה מכתב מראש הממשלה ובשורה: לבקשת ראש מועצת שומרון יוסי דגן והמשפחה האבלה רוה"מ הנחה לספק חשמל ומים באופן מסודר לחוות גלעד.

    האלמנה יעל שבח אמרה בבכי: "סליחה שאני אומרת אבל זה מביך. זו פשוט בדיחה שהיה צריך מישהו למות כדי שנקבל חשמל. ואם כבר אתם מנסים לחפש מחיר לרצח הזה. יש פה ישוב שלם שמחכה לאישור.

    אני רוצה לדעת שבעוד 10 שנים, לא יזיזו את הקבר שלו . כי חיכו יותר מדי. כי לא אישרו את חוות גלעד. אנחנו צריכים להסתכל על האירוע הזה ולהגיד זה היה אירוע מכונן. שילמנו מחיר מטורף שלא רצינו לשלם. אנחנו רוצים לדעת שזה לא קרה לחינם.

    יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון" אנחנו רוצים לקום מהשבעה ולדעת שהישוב אושר. אין שום סיבה שבעולם שהישוב הזה לא יאושר. ישוב שיושב על אדמה פרטית של יהודים שמתגוררים כאן. אין שום חסם. ולכן אנחנו מודים על ההחלטה לתת חשמל ומים אבל זה לא מספיק. זו השעה לאשר את הישוב הזה אחרי 15 שנים. אין שום סיבה שלא".



    0 תגובות