גנץ: לא פוסל הצטרפות לפוליטיקה

    קובי פינקלר No Comments on גנץ: לא פוסל הצטרפות לפוליטיקה

    הרמטכ"ל לשעבר, בני גנץ, התייחס לאפשרות הצטרפות לפוליטיקה ואמר: "אני לא שולל; חוק הצינון – פוליטי" • וגם: פרשת הצוללות: "רוצה לקוות שלא היתה", ההתקפות על נתניהו ומה הוא חושב על אלאור אזריה?

    הרמטכ"ל לשעבר, בני גנץ
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ דיבר בכנס איגוד התאגידים העירוניים בישראל ובין היתר, רמז על כוונתו להצטרף לפוליטיקה.

    על ההתקפות כלפי ראש הממשלה והשיח שנוצר בעקבות כך בעת האחרונה, אמר גנץ "אסור לזלזל בראש הממשלה ובתפקידו. האיש אחראי על המון דברים ואל לנו לזלזל בכך. יחד עם זאת שיח מפלג בחברה הוא שיח מסוכן . אסור לנו לוותר על האחדות שלנו".

    בהתייחסות לפרשת הצוללות אומר גנץ כי אם היא נכונה היא "החמורה ביותר שהיתה אי פעם אבל אני רוצה לקוות שלא נפלה שחיתות בפרשת הצוללות".

    גנץ יותר מרמז על כוונתו להצטרף לפוליטיקה ואמר: "אני לא פוסל את האופציה של הצטרפות לפוליטיקה שהיא דבר חשוב אבל כרגע זה לא אקטואלי" אמר והוסיף "חוק הצינון הוא חוק פוליטי והוא לא ראוי".

    בני גנץ

    באשר לאיום המנהרות, אמר גנץ "לא היה שקט כזה כמו בשנים האחרונות. טעיתי בזמנו כשדיברתי על הכלניות כי אולי היה פואטי מידי אבל השקט הוא שקט" גנץ אמר "בכל אחת מזירות הפעולה של צה"ל יש מחד רמת הרתעה גבוהה ויחד עם זאת יש סכנת התלקחות שקיימת כל הזמן. זה יכול לקרות בדרום אבל אני חושב שמי שמסתובב ברצועת עזה מבין את התגובה הקשה שנפעיל שם".

    בנוגע לפרשת החייל אלאור אזריה, אמר גנץ "אלאור עזריה הוא חייל של צה"ל וצריך להקפיד על ערכי צה"ל. הרמטכ"ל הוא איש אמין ואיכותי וצריך לכבד את ההיררכיה ואת הפסיקה כפי שנקבעה והפרשה הזו מאחורינו".



    0 תגובות