אתיקה: ח"כ שפיר הורחקה ממליאת הכנסת לשבוע

    איתי גדסי No Comments on אתיקה: ח"כ שפיר הורחקה ממליאת הכנסת לשבוע

    מסתבר שלחוסר אתיקה יש מחיר פרלמנטרי: לאחר שחברת הכנסת סתיו שפיר כינתה את ח"כ זוהר "מושחת", החליטה ועדת האתיקה להרחיקה למשך שבוע ממליאת הכנסת

    מליאת הכנסת צילום: דוברות הכנסת
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברת הכנסת סתיו שפיר (המחנה הציוני) הורחקה ממליאת הכנסת לשבוע שלם על פי החלטת ועדת האתיקה של הכנסת. הסיבה: שפיר כינתה את ח"כ מיקי זוהר (ליכוד) מספר פעמים "מושחת". לעומתה, חבר הכנסת חיים ילין (יש עתיד) לא הורחק. ילין התנצל על דבריו.

    ח"כ מיקי זוהר הגיב להחלטה ואמר: "אני מברך על ההחלטה להרחיק את ח"כ סתיו שפיר לשבוע מהמליאה ומוועדות הכנסת. זהו אחד העונשים החמורים שהועדה רשאית לתת ואני סבור שזו החלטה נכונה ומתבקשת. הכנסת חייבת לשמור על כבודה בדיוק כפי שנבחרי ציבור צריכים לשמור על כבודם של נבחרים אחרים".

    vjky, t,hev

    "מותר לבקר נבחרי ציבור וגם באופן הקשוח ביותר אך אין מקום להוצאת לשון הרע והכפשות רדודות. ח"כ סתיו שפיר כינתה אותי "מושחת" מספר פעמים באופן מחפיר ומביש למרות שביקשתי ממנה לחזור בה. כל חיי עבדתי והרווחתי את כספי ביושר ובכבוד. מקומם בעיני שאדם אחר יחליט שמותר לו לומר כל מה שהוא מוצא לנכון כדי לקדם את עצמו פוליטית גם כשמדובר בשקר מוחלט".

    עוד אמר זוהר: "אני מאמין בדמוקרטיה שלנו ולכן אינני זה שקובע האם ח"כ שפיר ראויה לכהן כחברת כנסת, את זה יקבעו אך ורק מתפקדי מפלגת העבודה והמצביעים של המפלגה שלה. אין לי ספק שהתנהגותה הרדודה קובעת כי היא אינה ראויה לכהן כחברה בכנסת ישראל".



    0 תגובות