חיסול המחבל בג'נין: "החשבון נסגר"

    איתי גדסי No Comments on חיסול המחבל בג'נין: "החשבון נסגר"

    ראש הממשלה נתניהו התייחס לחיסול המחבל בג'נין ואמר: "לפני כמה ימים אמרתי לאלמנתו של הרב רזיאל שבח ז"ל שנגיע אל המרצחים והלילה המשימה הושלמה" • שר הביטחון ליברמן אמר: "החשבון נסגר. אני מברך את צה"ל, השב"כ והימ"מ על פעולה מוצלחת"

    נתניהו וליברמן צילום: חיים צח, לע"מ
    16:02
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on "את שונאת את החרדים?": כיצד הגיבה היועמ"שית?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חיסול ראש החוליה שרצחה את הקדוש הרב רזיאל שבח הי"ד. ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב לחיסול ואמר: "אני מברך את כוחות הביטחון על הפעולה הנחושה והמורכבת שביצעו הלילה לתפיסת המחבל שבסופה חוסל. לפני כמה ימים אמרתי לאלמנתו של הרב רזיאל שבח ז"ל שנגיע אל המרצחים והלילה המשימה הושלמה".

    לדבריו "כוחות הביטחון יגיעו אל כל מי שינסה לפגוע באזרחי ישראל ונמצה עמם את הדין. כך גם יהיה עם המרצחים של הרב איתמר בן-גל".

    השר לביטחון הפנים גלעד ארדן אמר: "אני מצדיע בשם כל אזרחי ישראל ללוחמי הימ"מ של משטרת ישראל שחיסלו הלילה את המחבל הארור שרצח את הרב רזיאל שבח ז"ל. המסר שלנו ברור- נגיע למרצחים בכל מקום שהם יסתתרו, גם למחבל השפל של איתמר בן גל הי"ד ונבוא איתו חשבון".

    שר השיכון והבינוי אמר: "ברכה והערכה לצה"ל וכוחות הבטחון על חיסולו של המחבל – רוצחו של הרב רזיאל שבח ז"ל. את הנופלים לא נוכל להחזיר, אך ניתן לרסן ולהרתיע לעתיד. אין פשרות במלחמה בטרור – נרדוף ונשיג כל אויב וכל מחבל. גם רוצחו של איתמר בן גל ימצא את עצמו בקרוב בבית משפט או בבית קברות".

    שר הביטחון אביגדור ליברמן אמר: "החשבון נסגר. אני מברך את צה"ל, השב"כ והימ"מ על פעולה מוצלחת. היה ברור שזה רק עניין של זמן, עד שנפגע בראש החוליה שרצחה את הרב רזיאל שבח ז"ל. אני מקווה ומאמין שבקרוב נשים את היד גם על רוצחו של הרב איתמר בן גל הי"ד".

    ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, שוחח עם גורם צבאי בכיר בפיקוד המרכז ואמר: "אני מברך כמו כל עם ישראל על חיסול המחבל הנתעב. מחבל כזה רוצח שפל כזה הוא בן מוות".

    לדברי דגן, "אסור להסתפק רק בתפיסת המחבל. צריך לעבור למלחמה נחושה כנגד המסיתים. והמשלחים והמממנים של הטרור מהרשות הפלסטינית ולהחזיר את המחסומים. התשובה האמיתית לטרור היא גדיעת המוטיבציה שלו על ידי צעד התיישבותי מהדהד. אני קורא לראש הממשלה להודיע הבוקר על הקמת ישוב יהודי חדש בשומרון. בסמוך למקום הפיגוע ולהכריז על תנופת בנייה בישוב בו התגורר הנרצח הישוב הר ברכה. זו התשובה הנכונה והנחושה שתוביל להרתעה אמיתית ולמנוע את המקרה הבא של רצח יהודי במרכז מדינת ישראל באמצע היום".

    כאמור, לפנות בוקר חוסל אחמד ג'ראר, ראש החוליה שרצחה את הקדוש הרב שבח הי"ד לפני מספר שבועות, סמוך לחוות גלעד בשומרון.



    0 תגובות