זירה מקומית • יוסי דייטש מוביל בהתמודדות לראשות העיר ירושלים

    יוסי דייטש: הייתי רוצה שמה שהיה בשתי מערכות הבחירות האחרונות שהיה פיצול, שלא יהיה. אנחנו צריכים לשדר בקול אחד. מתפקידנו קודם כל על האחדות בתוך יהדות התורה, זה טוב שההידברות הזאת תהיה יחד. הציבור החרדי מאוחד. וסיעת יהדות התורה יכולה להגיע ל-10 מנדטים, וסיעת ש"ס ל-6-7 מנדטים. כל זה אם נשדר החוצה שאנחנו מאוחדים כאיש אחד בלב אחד.
    איתי גדסי No Comments on זירה מקומית • יוסי דייטש מוביל בהתמודדות לראשות העיר ירושלים

    והשבוע ב"זירה מקומית", סגן ראש עיריית ירושלים יוסי דייטש מוביל במשאל הטלפוני בשאלת ההתמודדות לראשות עיריית ירושלים •רמי גרינברג: "הסיכויים שלי להיבחר לראשות העיר פ"ת טובים מאוד. הציבור סובל" • חיים כהן: "אני לא נדבק לכסא, מבחינתי סיימתי את תפקידי" • ומה קורה עם מפלגתו של הגר"ד זר בבני ברק • תוכנית בחירות שבועית

    צילום: פלאש 90
    יוסי דייטש: הייתי רוצה שמה שהיה בשתי מערכות הבחירות האחרונות שהיה פיצול, שלא יהיה. אנחנו צריכים לשדר בקול אחד. מתפקידנו קודם כל על האחדות בתוך יהדות התורה, זה טוב שההידברות הזאת תהיה יחד. הציבור החרדי מאוחד. וסיעת יהדות התורה יכולה להגיע ל-10 מנדטים, וסיעת ש"ס ל-6-7 מנדטים. כל זה אם נשדר החוצה שאנחנו מאוחדים כאיש אחד בלב אחד.
    7:53
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on מחבלים פתחו בירי בכביש הבקעה: 1 נפצע קשה ו-2 קל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מגיש: איתי גדסי.

    מגיש אורח: ישי כהן.

     

    המנצח בסקר השבועי של "זירה מקומית", בשאלת ההתמודדות על ראשות עיריית ירושלים, ניצח סגן ראש העיר יוסי דייטש מאגודת ישראל עם כמעט 50% תמיכה. (תוצאות הסקר בסוף הידיעה).

    סגן ראש עיריית ירושלים יוסי דייטש בראיון ל"זירה מקומית": אני שמח לשמוע את תוצאות הסקר, אני רואה בזה הבעת אמון בסיעה, ובעשייה שלה. אנחנו סיעה מאוחדת, ברשימה אנחנו רצים כרשימה אחת, ואני יכול לצרף את האחוזים של פינדרוס ואנחנו נמצאים קרוב ל-60%, ואני שמח שזה התוצאות. וכל זה שאף אחד מאתנו לא הכריז על מרוץ לראשות העיר בשלב זה.

    מתי יוחלט אם תתמודד?

    לא קם אדם בבוקר ומחליט אני רוצה לרוץ, נכון להיום אין החלטה אם אני מתמודד לראשות העיר. אנחנו עדיין לא יודעים אם ראש העיר הנוכחי נשאר, יש משמעות לכך. אחרי שניר ברקת יחליט, נתכנס ונקבל החלטה יחד עם גדולי ישראל.

    הייתי רוצה שמה שהיה בשתי מערכות הבחירות האחרונות שהיה פיצול, שלא יהיה. אנחנו צריכים לשדר בקול אחד. מתפקידנו קודם כל על האחדות בתוך יהדות התורה, זה טוב שההידברות הזאת תהיה יחד. הציבור החרדי מאוחד. וסיעת יהדות התורה יכולה להגיע ל-10 מנדטים, וסיעת ש"ס ל-6-7 מנדטים. כל זה אם נשדר החוצה שאנחנו מאוחדים כאיש אחד בלב אחד.

    ניר ברקת עצמו עדיין לא החליט אם הוא מתמודד, ההחלטה שלו תשפיע על כל הזירה. לא אני מחליט אם יהיה מועמד חרדי, יש פה גדולי ישראל, יש סיעה, ונעשה הכל ללכת בהחלטה אחת עם כולם בהחלטה אחת.

    האם צריך לרענן את הרשימות בארץ ובירושלים?

    מי אמר שצריך לרענן? אחד שעושה יש עליו ביקורת, אני אומר לך שחבריי לסיעות החרדיות הם החברים הכי חרוצים בעיריית ירושלים. נמצאים בכל הוועדות, עם קרוב ל-14 חברי מועצה ללא שכר שנותנים את זמנם למען הציבור.

    פתח תקווה סוערת

    רמי גרינברג: "הסיכויים שלי להיבחר טובים מאוד"

    חבר מועצת עיריית פתח תקווה המתמודד לראשות העיר רמי גרינברג בראיון: המערכת העירונית שירתה את עצמה בעיקר, והציבור מרגיש את זה בשטח.

    הסיעות החרדיות הביעו תמיכה במועמדותך?

    אני צריך את התמיכה של הציבור, הציבור רוצה מנהיג חזק שיוביל את העיר. הזהות הפוליטית הארצית פחות משפיעה. ראשי הסיעות המקומיות יצטרכו להחליט איך הציבור שלהם יקבל יותר.

    הארנונה עלתה כל שנה, גם הציבור הדתי לא קיבל מה שמגיע לו. הם סובלים מתשתיות, פקקים, מסתננים. הם סובלים מהזנחה.

    מה עמדתך בנוגע לחוק המרכולים? תשלח פקחים לעסקים שיפתחו בשבת?

    אצלנו לא העבירו את חוק העזר, יש סטטוס קוו וזה מה שיישמר. היום אין חנויות שפתוחות במרכז העיר.

    יש אינפלציה של מתמודדים אצלכם, איך מנצחים את הבחירות?

    אני עובד בכל הקדנציה והציבור מרגיש את זה בלי קשר לבחירות. אני רץ לראשות העיר, הגעתי בבחירות הקודמות להישג חסר תקדים של 21%. ראש העיר שכיהן קיבל פחות ממני.

    היו הפגנות על כך שהחרדים מקבלים יותר מידי מברוורמן, אתה גם חושב כך?

    אני חושב שבגלל שברוורמן לא מתפקד אז יש אוכלוסייה מוזנחת. אני חושב שכלל הציבור לא מקבל מה שמגיע לו. לציבור הדתי והחרדי יש נציגים שיודעים לדרוש ונמצאים יותר בעירייה. כשאבחר אדאג שכל אחד יקבל את מה שמגיע לו. בכל שכונה יקבלו את הצרכים שלהם. כך צריך לנהוג. בגדול כיום בפתח תקווה כולם סובלים.

    חיים כהן חיין ביטון צביקה כהן

     ירושלים: רענון ברשימה?

    חיים כהן: "אני לא נדבק לכסא, מבחינתי סיימתי את תפקידי"

    חבר מועצת עיריית ירושלים חיים כהן משיב בראיון לשאלה האם ימשיך לקדנציה נוספת בעירייה: "אני נכנסתי למועצה לקדנציה אחת, נכנסתי לעשות משימה מסויימת, אני מבחינתי סיימתי את תפקידי. אני לא נדבק לכסא. אם יו"ר התנועה יחליט שאני צריך להישאר אני אשאר אבל מבחינתי סיימתי את תפקידי. אני חושב שכך כל נציג צריך להרגיש. מי שסיים קדנציה זה לא שאוטומט ממשיך לקדנציה נוספת, הוא פג תוקף, עכשיו צריך להחליט אם לחדש את החוזה לקדנציה נוספת או לא.

    הסיעה שלכם מתפקדת כמו שצריך?

    אני חושב שהסיעה מתפקדת כגוף אחד, יש ישיבות סיעה כל שבוע, יש חלוקת תפקידים ברורה, אנחנו מאוחדים בגיבוש חזק מאוד.

    מה דעתך על תוצאות הסקר לראשות העיר?

    יוסי דייטש הוא בחור מוכשר, הכי ותיק מכולם אז זה טבעי שהסקר יצא כך. אבל זה מאוד תלוי מה יהיה בקו הגמר מי יתמודד מול מי. אין לי הערכה אם ברקת יתמודד לקדנציה נוספת.

    האם הציבור הספרדי היה מופלה עד שהגעת בנושא ההקצאות?

    אין לי ספק בזה. לכל נציג יש את התיק שלו. כל אחד איפה שהוא היה הוא עשה את מה שהוטל עליו בהצלחה. עלי הטילו כמה דברים, אני מקווה שעד סוף הקדנציה אני אסיים אותם.

     

    ישראל פריי עורך המדור המוניציפלי של "קו עיתונות": קולות האופוזיציה בבני ברק מתחזקים, מי שנמצא במקום חזק שיכול לתת פייט רציני. כשיש פה רב בכיר ומוכר זה כבר לא סתם הרפתקאה. הרב זר אומר לנו השבוע, אני יוצא מהפריזמה הספרדית, ואני פותח את השורות גם לאשכנזים.

    האם זה יוריד לו מהכוח בציבור הספרדי?

    הרב דניאל זר לא פועל כפוליטיקאי, הוא בשלבי גישוש, יש תסכול אמיתי ממה שקורה  בש"ס המקומית. הרב זר מאוד התקומם ואמר שהוא לא יתמודד עם הרב מאזוז, אני אף פעם לא אלך עם מפלגה שיוצאת נגד ש"ס. אני הולך עד הסוף ברשימה עצמאית.

    הרב דניאל זר אומר "אין לי שום דבר נגד ראש העיר זייברט, הוא אמור לדאוג לציבור שלו. הבעיה שלי היא עם נציגות ש"ס בבני ברק שהיא אמורה לדאוג לציבור הספרדי".

    הסקר השבועי של "זירה מקומית" בקול חי

    תוצאות הסקר השבוע:

    1. יוסי דייטש – 48%.

    2. צביקה כהן – 37%.

    3. יצחק פינדרוס – 11%.

    4. מועמד אחר – 4%

    ===

    והשבוע, שאלת הסקר היא:

    בהנחה ויתקיימו בעיר בני ברק בחירות בין מועמדי שלושת המפלגות המובילות, מי צריך לדעתכם להיבחר לראשות העיר?

    1. מועמד אגודת ישראל.

    2. מועמד דגל התורה.

    3. מועמד ש"ס.

    4. מועמד אחר

    מעוניינים להשפיע? חייגו עכשיו לתיבת הסקרים של התכנית "זירה מקומית": 039-039-039 שלוחה מספר 3. (ההצבעה תיסגר ביום שני בשעה 22:00).



    0 תגובות