ירושלים: מאות נשים בכינוס לזכרו של מרן הגראי"ל שטיינמן זיע"א

    איתי גדסי No Comments on ירושלים: מאות נשים בכינוס לזכרו של מרן הגראי"ל שטיינמן זיע"א
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ערב זיכרון מיוחד לזכרו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן נערך בשכונת בית וגן בירושלים, למעלה מ-300 נשים ותלמידות סמינרים השתתפו באירוע. את הכינוס הענק יזם חבר מועצת העיר ונציג הקהילה הצרפתית שמואל מרציאנו, בסיוע מחזיק תיק מורשת מן המזרח חבר מועצת העיר פיני עזרא. בכינוס השתתפו: מו"צ הקהילה הצרפתית הרה"ג אליהו דרייפוס שליט"א מב"ב וכן בנו של רבה הראשי לצרפת הרב יעקב סיטרוק שליט"א.

    במהלך הערב הוקרן בפני המשתתפות סרט תיעודי על חייו והנהגותיו של מרן הגראי"ל שטיינמן זצ"ל שתורגם במיוחד לשפה הצרפתית. בנוסף, הופיעו בפני המשתתפות מקהלת ילדות ורבניות שונות.

    יוזם האירוע ומחולל המהפכה במגזר הצרפתי שמואל מרציאנו הודה בדבריו במהלך האירוע, לסגן ראש העיר צביקה כהן ולחבר מועצת העיר פיני עזרא, שסייעו בידו להפיק את האירוע המיוחד והמרגש לזכרו של מרן ראש הישיבה זצ"ל, והוסיף: "אנו פועלים מסביב לשעון בסיוע לקהילה הצרפתית בירושלים, יו"ר תנועת ש"ס הרב אריה דרעי מבקש באופן תדיר להגדיל את הפעילות למגזר הצרפתי ולסייע לעולים ארצה להיקלט בקלות במוסדות החינוך המפוארים, את האירוע יזמנו לזכרו של ראש הישיבה זצ"ל בכדי לחזק את הנשים הצדקניות לבקשתם. תודות לכל המסייעים בהפקת האירוע וכן לרבנים שליט"א שכיבדו את האירוע בנכחותם וחיזקו בדברי זכרון לראש הישיבה זצ"ל".

    fbx כנס כנס ירושלים



    0 תגובות