מרגש: מסיבת ראש חודש של אהל שרה וקול חי

    עמית דניאל 1 Comment on מרגש: מסיבת ראש חודש של אהל שרה וקול חי

    במפגן הצדעה מרשים באולמי 'קונקורד' בבני ברק חגגו מאות הורים, בני משפחה, סגל 'אהל שרה' ומתנדבים את מסיבת ראש חודש אדר המסורתית בשידור חי ב'קול חי'

    צילום: יעקב נחומי
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאות אנשי צוות, הורים, בני משפחה, הנהלת 'אהל שרה', רבנים, אורחים מכובדים ומתנדבים השתתפו במסיבת ראש חודש אדר לילדים המיוחדים של 'אהל שרה' שהתקיימה בשידור חי ב'קול חי' בתכנית 'זמן אויר'.

    המתנדבים בשלל תחפושות נשאו את הילדים על כתפיים בשירה ובריקודים סוחפים לצלילי תזמורתו של מוישי וינדיש והזמרים; אריה ברונר, גלעד פוטולסקי, יוסי כהן, אלעד כהן, פיני איינהורן ומשה קליין בהנחייתו המרשימה של מנחם טוקר.

    את האירוע כיבדו בהשתתפותם; רבנים ואישי ציבור ובהם; הנהלת 'אהל שרה' בראשות; בנם של מייסדי 'אהל שרה' הרב אברהם גינזבורג והגב' מלכה וינברג. מנכ"ל 'קול חי' אבי רוזן. מנהל התכניות בצלאל קאהן. מנהלות מערך הדיור, התעסוקה והחינוך. מנהלי ומנהלות וסגל בתי הספר. בשם 'אהל שרה' בירך המחנך הרב יהושע בוקסבוים ובשם הורי התלמידים; הר"ר מוטי בירמן.

    במהלך המסיבה צויינו לשבח ראשי מחלקות עיריית בני ברק בראשות ראש העיר חנוך זייברט המלווים את החניכים המיוחדים בתחומי החינוך התעסוקה והדיור בעקביות ובמסירות ומפקדי המשטרה וארגוני המתנדבים על שיתוף הפעולה והלב החם שהם מפגינים לילדים המיוחדים בכל מקרה שיש צורך להיעזר בהם. הגופים שצויינו; משטרת ישראל אק"מ אג"מ דן ואיתור נעדרים. המתאם בין הקהילה למשטרה. יחי' הג'יפים של זק"א. 'הצלה'. 'איחוד הצלה'. זק"א ת"א. 'השומרים' ו'עזר מציון'. את התודה והברכה השמיע בהתרגשות רבה אחד התלמידים המיוחדים יונתן סיני.

    הגב' וינברג הודתה למנכ"ל 'קול חי' אבי רוזן. למנהל התכניות בצלאל קאהן לעורך התכנית דוד איינהורן, להנהלת אולמי 'קונקורד' ולמר איתאל זנזורי מנכ"ל א.י. אוריאל שבחסותם התקיימה המסיבה המרהיבה, ולמפיק יוסי פרג'ון. האירוע נחתם בהענקת תשורות; מתנת; 'נקי 10' .

    אם אתה משמח את שלי. מסיבת ראש חודש אדר עם הילדים המיוחדים צילום יעקב נחומי (1) אם אתה משמח את שלי. מסיבת ראש חודש אדר עם הילדים המיוחדים צילום יעקב נחומי (2) אם אתה משמח את שלי. מסיבת ראש חודש אדר עם הילדים המיוחדים צילום יעקב נחומי (3) אם אתה משמח את שלי. מסיבת ראש חודש אדר עם הילדים המיוחדים צילום יעקב נחומי (4) אם אתה משמח את שלי. מסיבת ראש חודש אדר עם הילדים המיוחדים צילום יעקב נחומי (5) אם אתה משמח את שלי. מסיבת ראש חודש אדר עם הילדים המיוחדים צילום יעקב נחומי (6) אם אתה משמח את שלי. מסיבת ראש חודש אדר עם הילדים המיוחדים צילום יעקב נחומי (7) אם אתה משמח את שלי. מסיבת ראש חודש אדר עם הילדים המיוחדים צילום יעקב נחומי (8) אם אתה משמח את שלי. מסיבת ראש חודש אדר עם הילדים המיוחדים צילום יעקב נחומי (9) אם אתה משמח את שלי. מסיבת ראש חודש אדר עם הילדים המיוחדים צילום יעקב נחומי (10) אם אתה משמח את שלי. מסיבת ראש חודש אדר עם הילדים המיוחדים צילום יעקב נחומי (11) אם אתה משמח את שלי. מסיבת ראש חודש אדר עם הילדים המיוחדים צילום יעקב נחומי (12) אם אתה משמח את שלי. מסיבת ראש חודש אדר עם הילדים המיוחדים צילום יעקב נחומי (13) אם אתה משמח את שלי. מסיבת ראש חודש אדר עם הילדים המיוחדים צילום יעקב נחומי (14) אם אתה משמח את שלי. מסיבת ראש חודש אדר עם הילדים המיוחדים צילום יעקב נחומי (15) אם אתה משמח את שלי. מסיבת ראש חודש אדר עם הילדים המיוחדים צילום יעקב נחומי (16) אם אתה משמח את שלי. מסיבת ראש חודש אדר עם הילדים המיוחדים צילום יעקב נחומי (17) אם אתה משמח את שלי. מסיבת ראש חודש אדר עם הילדים המיוחדים צילום יעקב נחומי (18) אם אתה משמח את שלי. מסיבת ראש חודש אדר עם הילדים המיוחדים צילום יעקב נחומי (19) אם אתה משמח את שלי. מסיבת ראש חודש אדר עם הילדים המיוחדים צילום יעקב נחומי (20) אם אתה משמח את שלי. מסיבת ראש חודש אדר עם הילדים המיוחדים צילום יעקב נחומי (21) אם אתה משמח את שלי. מסיבת ראש חודש אדר עם הילדים המיוחדים צילום יעקב נחומי (22) אם אתה משמח את שלי. מסיבת ראש חודש אדר עם הילדים המיוחדים צילום יעקב נחומי (23)

    קרדיט צילום: יעקב נחומי | וידאו: דוד קורן



    1 תגובות

    מיין תגובות