דבר חדש: דוורים עם מדפסות

    צבי הדס No Comments on דבר חדש: דוורים עם מדפסות

    דבר חדש בא לעולם: הקץ לפתק האדום בכתב יד – דואר ישראל רכשה מדפסות לדוורים | בקרוב יחולקו פתקים מודפסים בתיבות ולא בכתב יד

    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חברת דואר ישראל עושה צעד נוסף בשיפור השירות ללקוחות. החברה רכשה מאות מדפסות אישיות מתוצרת חברת SEWOO הקוריאנית לשימוש דוורי החברה, אשר יאפשרו הדפסת הודעות ללקוחות, ללא צורך בכתיבת הודעות בכתב יד. בימים אלה החל פיילוט במרחב תל אביב, כאשר דוורי תל אביב צוידו במדפסת אישית קטנה המקושרת בבלוטות' למכשיר הסמארטפון שלהם, ומאפשרת להם להדפיס את כלל ההודעות הכתובות על גבי מדבקה הכוללת את שם הלקוח, מספר החבילה או דבר הדואר הרשום, כתובת היחידה ועוד, ולצרף אותה לפתק האדום (פריט עם מספר מעקב) או האפור (פריט ללא מספר מעקב) המחולקים בתיבות הדואר.

    בימים הקרובים יקבלו גם דוורי פתח תקווה, רמת גן, בני ברק, נתניה, ירושלים, חיפה והרצליה מדפסות אישיות, כאשר במהלך החודשים הקרובים יצוידו במדפסות כל 1,000 הדוורים בדואר ישראל, מדן ועד אילת, שיאפשרו להם גם להחתים את הלקוחות על אישורי מסירה בסמארטפון שלהם, להדפיס אותם במקום באמצעות המדפסת ולסנכרן את המידע באפליקצית הדואר הרשום שבנייד שלהם.

    לדברי חיים מזעקי, סמנכ"ל התפעול בחברת דואר ישראל "בשנים האחרונות ביצענו שורה של מהלכים לייעול ושיפור השירות. רכישת המדפסות האישיות לדוורים תאפשר לנו לספק מידע ברור יותר ללקוחות, שאינם מקבלים מאיתנו מסרונים על הגעת חבילה או דבר דואר רשום, תוך חיסכון משמעותי בזמן עבור הדוורים. בשנים האחרונות ציידנו את הדוורים בסמארטפונים המאפשרים סריקת הודעות על דבר דואר רשום, וחתימה על אישור מסירה בסמארטפון, זאת בנוסף לרכישת מאות אופניים חשמליים וקטנועים, מה שמשפר את עבודת הדוורים ומאפשר להם להתנייד במהירות רבה יותר, ועם מטען רב יותר מבעבר".

    עוד ציין מזעקי, "לפני כשנתיים במרץ 2016 השקנו את שירות המסרונים על קבלת חבילות ודברי דואר רשום, ובשנת 2017 כבר שלחנו כ-60 מיליון מסרונים, לעומת כ-1.5 מליון פתקים ידניים. כל לקוח שמציין מספר נייד בעת הזמנת החבילה או משלוח הדואר, מקבל מסרון על הגעת החבילה, מה שמגביר את שביעות רצון הלקוחות וחוסך הגעה לבית הלקוח, רק על מנת להשאיר לו הודעה כתובה בתיבה. ישנן אוכלוסיות שאינן מציינות טלפון נייד בעת ההזמנה כמו קשישים, או אוכלוסיות עם מכשיר כשר ללא מסרונים, והפתרון של הודעות כתובות מודפסות יסייע משמעותית לקהלים אלו".

    בשנת 2017 מסרה חברת דואר ישראל כ-61 מיליון חבילות שהוזמנו מחו"ל, כאשר תל אביב היא שיאנית ההזמנות כמותית עם מעל 1.1 מיליון חבילות, וכרמיאל היא שיאנית ההזמנות ביחס לגודל האוכלוסיה עם 160 אלף חבילות (כארבע חבילות לתושב).



    0 תגובות