ראש עיריית רעננה התפטר

    איתי גדסי No Comments on ראש עיריית רעננה התפטר

    ראש עיריית רעננה, זאב בילסקי, הגיש את התפטרותו שתיכנס לתוקף תוך 48 שעות | מועצת העיר תתכנס ביום חמישי, ה 15 במרץ, לבחירת ראש עיר זמני

    בילסקי
    11:52
    18.04.24
    עפר גדנקן No Comments on חדש ממשק צוריאל: גבינת חלומי וגבינה בולגרית בהשגחת בד"ץ העדה החרדית לפסח ולימות השנה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במכתב ששלח הבוקר ראש עיריית רעננה זאב בילסקי, לשר הפנים אריה דרעי, הוא הודיע על התפטרותו מתפקידו כראש עיריית רעננה. ההתפטרות תכנס לתוקף תוך 48 שעות.

    ביום חמישי הקרוב, ה-15 במרץ, תתכנס מועצת העיר לבחירת ראש עיר זמני, שיכהן בתפקידו עד מועד הבחירות המוניציפאליות הכלליות שיתקיימו ב-30 באוקטובר 2018. בילסקי נפרד היום מעובדי העירייה במכתב בו כתב בין השאר: ”בשלושת העשורים האחרונים שזורים חיי בחייה של רעננה ובחייה של עיריית רעננה. אולם יותר מכל שזורים שנים אלה בחייכם שלכם, עובדיה היקרים והמסורים של עיריית רעננה. זכיתי להכיר כל אחת ואחד מכם במהלך השנים האלה ולהיות שותף נאמן שלכם לעשייה הגדולה לפיתוח העיר רעננה ולקידום איכות חיי התושבים החיים בה".

    "לאורך כל שנותיי בראשות העירייה, באתי מידי בוקר למשרדי העירייה בשמחה גדולה ובחדוות עשייה, לשרת את תושבי רעננה ולהעניק להם את השירות הטוב ביותר".

    "מיומי הראשון בעירייה ידעתי שנפלה בחלקי זכות גדולה לעבוד במחיצתכם, מנהלים ועובדים נפלאים – מקצועיים, מסורים ואכפתיים, שותפים נאמנים, המגשימים הלכה למעשה את ייעודם של משרתי הציבור – לפעול ליצירת מציאות טובה יותר לתושבי העיר".

    "ראיתי מידי יום את תרומתכם ומסירותכם למען העיר ותושביה, את הירתמותכם להגשמת החזון שלנו להפוך את רעננה לעיר מובילה בכל תחומי החיים העירוניים ואת שיתוף הפעולה המיוחד עם הנהלת העירייה ואיתי".



    0 תגובות