פסח בכשרות מהודרת ליולדות החרדיות

    עפר גדנקן No Comments on פסח בכשרות מהודרת ליולדות החרדיות
    18:18
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on הסינגלים השירים והאלבומים החדשים | חדשות התעשייה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הולכות ונשלמות ההכנות במרכז הרפואי 'שיבא' בתל השומר לקראת חג הפסח הבעל"ט. המהפך ההלכתי והכשרותי שעבר האגף לנשים ויולדות לא יפסח על המקום גם בחג החירות.

    בכל ימות השנה, מוגשות במחלקה ארוחות בכשרות בד"צ העדה החרדית. ולקראת חג הפסח  יהנו היולדות ממערך מזון וכשרות קפדני ויוצא מגדר הרגיל. כחלק מן ההיערכות הוחלט להקדיש חדר אוכל נפרד למהדרין לכל שבוע החג. חדר זה יוכשר בהקפדה יתירה וישמש את הנשים המאושפזות באגף הנשים והיולדות של המרכז הרפואי.

    מהמרכז נמסר כי: "בכל ימי החג ובחול המועד, יוגשו בחדר האוכל הנפרד ארוחות טעימות וטריות מקייטרינג העומד תחת כשרות בד"ץ העדה החרדית כשהגשתן תהיה בפיקוח משגיח צמוד מטעם המרכז הרפואי. מצות יד מהודרות יינתנו לכל מבקשת. בחדר זה גם יערך שולחן ליל הסדר באווירת חג מיוחדת עם סעודה משובחת הכוללת את מאכלי הסדר המקובלים."

    עוד נמסר כי "הידורי הכשרות הללו המוצעים גם בפסח, מהווים נדבך נוסף בתהליכים המערכתיים המעמיקים המתבצעים במרכז הרפואי לטובת היולדת החרדית. כך ניתן יהיה ליהנות מהתנאים האופטימליים אותם מציע המרכז הרפואי בכל עת: מובילות ומקצועיות רפואית מהשורה הראשונה, מבלי להתפשר על קוצו של יוד בהיבטי ההלכה והכשרות ועם אווירת חג ראויה".

    "בשנתיים האחרונות", אומר הרב הגאון ר' צבי פורת שליט"א – רב ויועץ הלכתי במרכז הרפואי שיבא, "חווה אגף הנשים והיולדות בשיבא תהליך ארוך ומורכב של התאמה לצרכי האישה החרדית מהחל ועד כלה, כולל חשיבה על הפרטים הקטנים ביותר. השינויים כללו התאמה לדרישות ההלכה הן בכל הקשור לשבת, הן בכל הקשור לכשרות מהדרין והן שינויים הנוגעים לנוחות היולדת החרדית ולרגישות לאורח חייה. כך גם לגבי חג הפסח, הושקעו חודשים רבים של מאמצים על מנת לאפשר לכל יולדת ומאושפזת לקבל בסייעתא דשמיא מענה מלא בהקפדה מדוקדקת על כל ההידורים ללא כל חשש."



    0 תגובות