מישל פרדס חוזר עם סינגל חדש • האזינו

    אשר גרייבר No Comments on מישל פרדס חוזר עם סינגל חדש • האזינו

    מישל פרדס שב לתעשיית המוסיקה עם סינגל חדש

    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מישל פרדס פרץ בהמון רעש ומבטא צרפתי, לפני כעשור. שני אלבומים לפחות הוא הוציא, עם להיטים חמודים שתפסו את האוזן, ובשלב מסוים, לרגל חתונה הוא החליט להתמקד במשפחתו, אחרי רוב שנות חייו בבלגיה, הוא עשה "עליה" והחל להתגורר בירושלים. המוזיקה, נזנחה בצד.

    "את שנות שתיקתי המוזיקלית הקדשתי לנישואים, לילדים ולמשפחה" כמעט מתנצל פרדס. "לא הרגשתי שאני חופשי ליצור ולעשות מוזיקה כמו שהייתי באמת רוצה. לא רציתי להדפיס עוד אלבום להיטים על המדף, רציתי את החופש ליצור מוזיקה ייחודית משלי, להציע אותה לאנשים שיתחברו".

    אבי סינגולדה שהיה חתום על 2 האלבומים הראשונים, הטמיע את צליל הגיטרה שלו בכל שיר ויצירה. אבי הפיק את כל השירים שמישל הלחין, חלקם נכנסו לאלבומים הראשונים וחלקם חיכו ליום שמישל יחזור אל המוזיקה. מה שקרה, לאחרונה. בעבר כינו את סגנון המוזיקה של פרדס כתת ז'אנר חדש במוסיקה החסידית.

    מישל פרדס (55), בעברו איש עסקים צרפתי/בלגי, זוהה כ"נציג אירופה במוסיקה היהודית", בזכות סגנון וקול בלתי שגרתיים. פרדס בוגר האקדמיה למוסיקה בבריסל, הופיע עד לפני מספר שנים כזמר משמח עם להקה חסידית צנועה בחתונות ובשמחות יהודיות באירופה – אינו מקל ראש בכל הקשור להלחנת מוזיקה. "כשהייתי בחו"ל, היה מאד קשה לחיות שם וליצור פה ועכשיו כשאני גר בארץ, הדבר נעשה אפשרי. כשהייתי בצרפת, כתבתי המון שירים למגרה, חלקם נכתבו כביטוי לרגשות שלי לארץ ישראל, יש לי מאגר גדול של שירים שכתבתי במגירה, בעברית ובצרפתית, וכעת הגיע העת להוציא אותם החוצה".

    השיר הראשון בסבב הזה הוא "שלום עליכם", שיר שהופיע במתכונת מעט שונה באלבום הראשון, וכעת מקבל את הכבוד הראוי לו. פרסם מתכוון לשחרר שיר חדש בכל שלושה חודשים, יש בהחלט למה לצפות.

    האזינו:



    0 תגובות