ראש העיר הצרפתי הגיע לישראל והוצרך לשוב על עקבותיו

    איתי גדסי No Comments on ראש העיר הצרפתי הגיע לישראל והוצרך לשוב על עקבותיו

    ראש העיר Gennevilliers בצרפת הגיע לישראל וניסה להיכנס אך סורב בשל השתייכותו לגורמים אנטישמיים המסיתים נגד ישראל בעולם

    מעבר הגבול בירדן צילום: Moshe Shai/FLASH90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הפנים, אריה דרעי, סירב לאשר את כניסתו לישראל של Patrice leclerc, ראש העירייה Gennevilliers שבצרפת. זאת, בעקבות המלצתו של השר לנושאים אסטרטגיים, גלעד ארדן.

    ראש העיר הצרפתי הגיע עם רעייתו למעבר המלך חוסיין (אלנבי) בטענה כי מגיעים לבקר בישראל ומסיבות נוספות. בדיקה לעומק של בקרי הגבול של רשות האוכלוסין העלתה כי עוד בחודש נובמבר עמד Leclerc בראש משלחת של ראשי ערים שביקשה להגיע לישראל, בין היתר לצורך ביקורו של המחבל מרואן ברגותי. הגעת חלק מחברי המשלחת נמנעה מבעוד מועד לאחר שהשר דרעי הודיע כי יסרב כניסתם. הנ"ל ידע כי כניסתו מנועה אולם בחר שלא להסדיר כניסתו בטרם הגעתו.

    לאור זאת, בנוסף לעובדה כי שינה גרסאות בנוגע לסיבת הגעתו לישראל, ולאור עובדה כי מדובר בתומך bds, בהתאם למידע שהועבר על ידי המשרד לנושאים אסטרטגיים-הוחלט לסרב כניסתו לישראל. אשתו בחרה שלא להיכנס.

    השר דרעי אמר: "לא נאפשר למי שפועל נגד ישראל להיכנס לישראל כדי לפעול ולהסית נגד המדינה. זו הסמכות שניתנה לי בחוק ואעשה בה שימוש כל עוד אדרש לכך וכל עוד יעלה הצורך למנוע כניסת אנשים שיפעלו כדי להסית נגד ישראל ולקרוא להחרימה".

    השר לנושאים אסטרטגיים והסברה, גלעד ארדן: "מי שפועל להחרים את מדינת ישראל לא ייכנס לכאן – קל וחומר כאשר מדובר במי שנושא בתפקיד רשמי. כללי המשחק השתנו, ומדינת ישראל לא תבליג אל מול ניסיונות להחרימה ולפגוע בה".



    0 תגובות