הרכב החדש והמסקרן של פוטין, העלות: 197 מיליון דולר

    מוטי סבן No Comments on הרכב החדש והמסקרן של פוטין, העלות: 197 מיליון דולר
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מזל טוב: היום בטקס השבעתו של נשיא רוסיה החדש ישן ולדמיר פוטין נחשפה לראשונה מכוניתו החדשה, הלימוזינה "סנאט" מותג רכב יוקרה חדש.

    היום במהלך טקס השבעתו של ולדמיר פוטין העניקה לו ממשלת רוסיה רכב חדש תחת המותג "אורוס" הרכב או בעצם ספינת אבטחה ניידת, הוא בעצם לימוזינה משוריינת באורך של שישה מטרים, ומצויידת באמצעי תקשורת מתקדמים, וכמובן מיגון מתקדם להצלת חיים, הרכב נבנה כולו ברוסיה וע"פ הסטנדרטיים של שירות האבטחה הפדרלי של רוסיה.

    עלות הרכב הינו סכום אסטרונומי של – 197 מיליון דולר, הסכומים הללו משקפים את בניית המכונית כולה ע"י רוסיה, מה שכן מחשיד זו המראה של הרכב שדומה באופן חד מידי למותג "רלוס רויס" הבריטי, לפי נתקשורת הרוסית המותג "אורוס" יתחרה ברכבי המרצדס האודי וה-b.m.w  היוקרתיים.

    רכב לראשי מדינה הוא בעצם סמל סטטוס לכל מדינה המתגאה בייצור המקומי שלה, והיכולות הטכנולוגיות והמענה האבטחתי הניתנים ע"י הייצור המקומי, לנשיא ארה"ב יש את הקאדילק "המפלצת" המפורסמת איתה הוא מתנייד בכל נקודה בעולם, לנשיא הצרפתי יש את ה- ds תוצרת צרפת, לאנגלה מרקל יש את המרצדס היוקרתית, היום מצטרף פוטין למועדון המצומצם בו ראשי המדינה נוסעים ברכב מתוצרת מדינתם ושפותח במיוחד בשבילו, זה חלק מהפרויקט של פוטין להחזיר את רוסיה להיות מעצמה,דבר שלא קורה אל מול הכלכלה הקורסת.

     

    צילום: מתוך ויקיפדיה



    0 תגובות