תיעוד מרגש: ב"אהל שרה" הפיקו טיול לאלפים

    קלמן טלר 1 Comment on תיעוד מרגש: ב"אהל שרה" הפיקו טיול לאלפים

    באהל שרה התארגנו ונערכו והמסע המרגש יצא לדרך | יעקב נחומי תיעד

    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "אנחנו מאד מאד נהנינו וממש לא פחדנו", כך סכמו השבוע קבוצת דיירים ממערך הדיור של אהל שרה, את המסע החוויתי והמרגש באלפים הצרפתיים.

    כבר בטיסה אפשר היה לשמוע ולהתרשם מההתרגשות האדירה של הדיירים להם זו הפעם הראשונה שבהם הם טסים ויוצאים לנופש ולטיול בחו"ל. היה מפעים לראות גם את קבוצת הזוגות "בלב אחד", פרויקט הנישואין של אהל שרה, כולם יחד נושמים את האוויר, את המראות, את הקולות הכל כך שונים ממה שהם רגילים לראות ביום יום.

    שבועות של הכנה מדוקדקת קדמו למסע. סדנאות בהנחית המסגרת, שבהם למדו הדיירים את כל התהליך. זה החל בהנפקת דרכונים, ביקור מקדים בנמל התעופה, למידה אודות האתרים בהם הם עתידים לבקר ולסייר. כל אלו היוו הכנה ראויה לקראת הבאות.

    זו השנה השניה שבהם יוצאים דיירי אהל שרה לטיול ולנופש בחו"ל. "האתגר לא פשוט, אך אני מאמינה כי לדיירים שלנו כמו לכל אדם בחברה שלנו מגיע ליהנות ולטייל ולהכיר את העולם" כך, הגב' מילכי רכניצר, מנהלת מערך הדיור ששום מכשול או קושי לא מהווים עבורה מעצור מלהגשים את החלום עבור הדיירים.

    בנמל התעופה נפרד מהקבוצה הרב אברהם גינזבורג מהנהלת אהל שרה, בנם של הרה"ג רבי שמואל גרשון וזוגתו הרבנית רבקה ע"ה מייסדי ומקימי אהל שרה.

    גם לצוות שהצטרף לטיול זו היתה חווית למידה מרשימה ומרגשת. "לראות את הדיירים שמחים, נהנים, מתרגשים זו הרגשה שמימית ונהדרת, זה סיפוק אדיר בעובדה שאנחנו מצליחים לאפשר ולתת להם מה שהיינו מאחלים לעצמנו" אומר אבישי – עו"ס המסגרת.

    כל יציאה משגרה היא מורכבת לכל אדם, כל שכן לאנשים עם צרכים מיוחדים שיציאה משגרה לא בהכרח מיטיבה עמם. " הכנה מדוקדקת לפרטי פרטים, זה שם המשחק" אומרת הגב' מלכה וינברג מנהלת אהל שרה. "אנחנו מתייחסים לפרויקט יציאה לחו"ל כמו לבנית בנין, כמו לפתיחת שנה בבתי הספר שלנו, כמו לכל אירוע קטן וגדול שקורה באהל שרה" מוסיפה הגב' וינברג. "אין ספק שמגיע יישר כח גדול לצוות על הנכונות. זה בהחלט דורש תעצומות נפש, הכלה ללא סוף ואחריות רבה וגדולה".

    ההצלחה של הטיול והמסע הוא גם פרי עמל של חברת התיור של "JOV&GO" שעוסקת בהתאמת מסלולי טיולים בחו"ל למגזר החרדי, ומזה שנה שניה "תופרת" מסלולים מותאמים ומונגשים לדיירים המיוחדים של אהל שרה. "הכל הלך למישרין, תודות למקצועיות של החברה, של הליווי המתמיד "און ליין" ושל מתן פתרונות גם באמצע הלילה" מדגישה הגב' רכניצר, ומוסיפה "והכל לא יכול היה להגמר בטוב, לולא הסיעתא דישמיא המיוחדת של הקב"ה שהחזיר אותנו בשלום ובבטחה הביתה לארץ הקודש, לאהל שרה לאנשים המיוחדים שלה ושבה".

    (צילום: יעקב נחומי)

    YS1A5514 YS1A7556 YS1A7718 YS1A7723 YS1A7743 YS1A8165 YS1A8216 YS1A8585



    1 תגובות

    מיין תגובות