הניפו דגלי חמאס בהר הבית ונעצרו

    בנצי לייזרוביץ No Comments on הניפו דגלי חמאס בהר הבית ונעצרו

    שש חשודים נעצרו הלילה בחשד שהניפו דגלי חמאס, הביעו תמיכה בארגון טרור והפרו את הסדר הציבורי בהר הבית במהלך תפילת יום השישי השני לחודש הרמדאן

    מהומות בהר הבית
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאז תחילת אירועי חודש רמדאן נכנסו לירושלים מתחומי יהודה, שומרון ומכל רחבי המדינה מאות אלפי מתפללים על מנת להשתתף בתפילות במסגדים בירושלים. בתקופה זו, כמו גם בחודשים שקדמו לה, נרשמת עליה משמעותית בהיקף המסחר והמכירות בקרב הסוחרים במזרח ירושלים. יצוין כי בחודשים האחרונים שורר שקט בהר הבית ותחושת ביטחון ויציבות.

    ביום שישי האחרון, התרחש אירוע חריג אשר הפר את השקט, כאשר מספר חשודים הניפו דגלי חמאס תוך ביצוע קריאות והפרת הסדר הציבורי לרבבות המתפללים שהיו באותה שעה במקום.

    במשטרה ציינו כי "משטרת ישראל מבצעת הפרדה מקצועית ברורה בין רבבות המוסלמים המשתמשים במערכי המשטרה השונים החל ממעברי העוטף ועד הכניסה להר הבית על מנת לקיים את תפילת הרמדאן ופולחנם, לבין אלו המנסים לפגוע בה, לשבש אותה, להתסיס ולהפר את הסדר".

    "משטרת ישראל לא תאפשר לשום גורם להפר את הסדר בהר הבית והלילה, לאחר עבודת מודיעין ממוקדת ומקצועית של משטרת ישראל, פשטו שוטרים, בלשים ולוחמי משמר הגבול על בתיהם של 6 חשודים (26-41) תושבי מזרח ירושלים ועצרו אותם בחשד שהניפו דגלי חמאס, קראו קריאות הזדהות ותמיכה בארגון הטרור תוך הפרת הסדר הציבורי לרבבות המתפללים במהלך תפילת יום השישי השני לחודש הרמדאן בהר הבית".

    בחיפושים שנערכו בבתיהם של החשודים, תפסו השוטרים צעיפי חמאס, כרזות ועלונים המזוהים עם ארגוני טרור. החשודים נמצאים בשעה זו בחקירה במשטרת ירושלים ובהמשך יובאו מי מהם להארכת מעצרם בפני בית המשפט.

    במשטרה הוסיפו: "משטרת ישראל פועלת באמצעות מאות שוטרים על מנת לאפשר לכלל הדתות את חופש הפולחן, ובתוך כך תמשיך לאפשר למאות אלפי המתפללים לפקוד את הר הבית ולקיים את מנהגיהם. משטרת ישראל לא תאפשר כל פרובוקציה וגילויי לאומנות אשר עשויים להעכיר את האווירה והשקט בהר הבית, ובתוך כך מקפידה כל ימות השנה על שמירת מערכת האיזונים סדורה בהר הן במהלך ימי השגרה והן בחגים, ועושה כן תוך שימת דגש לכל אדם \ גורם המנסה לפגוע בשגרת החיים של ציבור המתפללים \ המבקרים. נגדם פועלת המשטרה בנחישות וללא פשרות בזמן ובמועד הנכון תוך הפעלת מכלול שיקולים מבצעיים".

    (תמונת אילוסטרציה)



    0 תגובות