לקראת הפסגה, פומפאו: קים המנהיג המתאים ביותר לקבל החלטות קשות

    מוטי סבן No Comments on לקראת הפסגה, פומפאו: קים המנהיג המתאים ביותר לקבל החלטות קשות

    מזכיר המדינה האמריקני מייק פומפאו, התייחס הערב (חמישי) לתהילך השיחות עם צפון קוריאה: הפסגה עם קוריאה הצפונית היא הזדמנות של פעם בחיים וציין שארה"ב וצפון קוריאה מתקדמות בכיוון הנכון

    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת הפסגה ההיסטורית הצפויה לצאת אל הפועל בין דונלד טראמפ לשליט צפון קוריאה קים ג'ונג' און לאחר הביטול מצד ארה"ב, שר החוץ של ארצות הברית מייק פופאו אמר היום (חמישי) כי אם השיחות עם קוריאה הצפונית יצלחו זו תהיה היסטוריה.

    הוא הוסיף כי בארצות הברית מאמינים שהנשיא קים ג'ונג און הוא המנהיג המתאים ביותר לקבל החלטות מהסוג הזה. כמו כן ציין פומפאו כי "הפסגה עם קוריאה הצפונית היא הזדמנות של פעם בחיים". עוד אמר: אנחנו מתקדמים בכיוון הנכון.

    הדברים נאמרים על רקע התקדמות בשיחות על פירוק הגרעין, בין הצוותים האמריקנים שהגיעו לצפון קוריאה לבין הצוותים הצפון קוריאנים, יפן ודרום קוריאה מתואמים באופן מלא עם ארה"ב ומנסים להגיע להבנות מלאות עם צפון קוריאה עוד לפני הפסגה עם טראמפ.

    כזכור דונלד טראמפ לאחר שביטל את הפסגה עם קים, ככל הנראה לבדוק את מידת הרצינות של השליט הדיקטטור, אך בתקופה האחרונה החל הנשיא להחמיא לצפון קוריאה והעביר מסרים מפייסים בנוגע לשיחות והביע ציפייה שהתהליך יצליח.



    0 תגובות