מזויף מתוכו: זוג הפעילו מעבדה בביתם לזיוף כספים

    איתי גדסי No Comments on מזויף מתוכו: זוג הפעילו מעבדה בביתם לזיוף כספים

    זוג שעורר את חשדם של היחידה המרכזית במשטרה הביא את המשטרה לפתוח בחקירה סמויה מולם | במהלך החקירה מכרו בני הזוג מאות אלפי שקלים מזוייפים לסוכן המשטרתי | בחקירתם התגלתה המעבדה לזיוף הכספים בביתם |

    22:48
    16.04.24
    פנחס בינדר No Comments on הרב נויגרשל במסר מיוחד על הלילה הניסי במוצאי שבת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הפעילות המשטרתית בזיופי הכספים נמשכת, היום (חמישי) נעצרו זוג מדרום הארץ, בחשד להפעלת מעבדה לזיוף כספים בהיקף של מיליוני שקלים.

    הזרמתם של מאות אלפי שקלים מזוייפים לשוק עורר את חשדם של השוטרים, הדבר הובא ליחידה המרכזית שך המשטרה אשר פתחה בחקירה סמויה.

    במהלך החקירה הפעילה היחידה המרכזית של המשטרה שוטר סמוי, שבאמצעות מגוון שיטות והכוונה ממוקדת, הצליח לרכוש את אמונו של החשוד העיקרי שהציג עצמו כמי שמוכר את השטרות המזויפים.

    במשך מספר עסקאות שבוצעו באזור ירושלים ע"י הסוכן המשטרתי והחשוד, הצליח הסוכן לרכוש מהחשוד מאות אלפי שקלים בשטרות מזויפים, וזאת תמורת כמה אלפי שקלים.

    במהלך העסקה האחרונה שהתבצעה ביום חמישי שעבר רכש הסוכן המשטרתי מהחשוד כ – 150 אלף ₪ בשטרות מזויפים, ועם מתן האות פעלו בלשי המשטרה ועצרו את החשוד.

    בת הזוג של החשוד נעצרה אף היא בעת פשיטת בלשי המשטרה על ביתם שבדרום, בביתם נתגלתה המעבדה והציוד ששימש את החשודים לזיוף השטרות, ובו דפים להדפסה, דיו, מדפסות וכלי חיתוך.

    החשודים הובאו לחקירה במשטרה בחשד ליצור, הפצה וזיוף בנסיבות מחמירות, קשירת קשר לביצוע פשע ועבירות נוספות.

    על פי החשד, החשודים, כל אחד על פי חלקו, פעלו לייצור, העברה, הפצה והחדרה של השטרות המזויפים בעלי ערך של 50 ₪, 100 ₪ ו-200 ₪ למשק הישראלי.

    עוד נעצרו 5 חשודים נוספים שעפ"י החשד נקשרו עם הזוג בעסקאות נוספות ושוחררו אמש לאחר שהוארך מעצרם ביום חמישי.

    עבירות אלו עלולות לפגוע באופן קשה הן באזרח משלם המיסים, הן בכלכלת המדינה ושוק ההון והן במטבע השקל של מדינת ישראל, ובכך לגרום להפסדים כספיים רבים.



    0 תגובות