לקראת מחר: חמאס מעוניין בהסלמה, 1500 עפיפונים מוכנים

    מוטי סבן No Comments on לקראת מחר: חמאס מעוניין בהסלמה, 1500 עפיפונים מוכנים

    לקראת ההפגנות מחר, צה"ל הכפיל את מספר הכוחות הפרוסים על הגדר, בנוסף לתגבורת של יחידות מיוחדות. כוחות חירום והצלה יפרסו לאורך הגבול. חיל האוויר פרס סוללות כיפת ברזל. בצה"ל מזהירים את התושבים לא להסתכן ונערכים לשיגור רקטות.

    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כוננות רבה במערכת הביטחון ודריכות גדולה בכוחות צה"ל המוצבים בגדר הרצועה לקראת מחר. חמאס מעוניין להביא יותר מ-50.000 תושבי עזה לגדר על ידי נתינת כסף ודרבון לתושבים, איראן מממנת את כל ההפגנות בניסיון להבעיר את השטח.

    באיראן ייערך מחר סיום יום הרמאדן ויום אלקודס, חמאס מעוניין בהסלמה וכבר לפי הפרסומים, הוכנו ברצועת עזה 1500 עפיפונים ממקורות אחרים דווחו 7.000 עפיפונים, מה שבטוח שכמות השיגורים של העפיפונים תהיה בקצב כבד מאוד.

    מוקדם יותר השבוע הזהיר שגריר חמאס באיראן את ישראל, כי אם זאת תגיב על ההתפרעויות על הגדר, חמאס ישגר מאות רקטות.

    בצבא נערכים ברצינות לקראת מחר, היום (חמישי) כוחות צה"ל הפרוסים על הגדר הוכפלו, מערכות כיפת ברזל נפרסו בשטח מחשש להדרדרות ושיגור רקטות, כוחות מיוחדים פרוסים עם כוחות צה"ל על הגדר, בנוסף תוגברו כוחות החירום וההצלה לשעת הצורך.

    חמאס תחם את האירועים ושיא הצעדות וההתפרעויות יהיו משעה 14:00 ועד השעה 18:00. צה"ל ערוך לתגובה כנגד המתפרעים ונראה שהיד הקשה שנקט בה צה"ל בהתפרעויות הקודמות ביום "הנכבה" יהיו גם כן בהתפרעויות מחר וצה"ל לא ייתן לאף מפגין לחצות את הגדר או לאיים על חיילי צה"ל.



    0 תגובות