פלח שוק – פינת הצרכנות 9.1.13

    עפר גדנקן No Comments on פלח שוק – פינת הצרכנות 9.1.13
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     

    גיל בטעם תות 'תנובה'

    גיל בטעם תות 'תנובה'

    'תנובה' משיקה לבן בטעם תות עם 3% שומן בגביע 125 גר'. הלבן מושק תחת המותג 'גיל' הוותיק. סדרת 'גיל' מיוצרת בהכשר ועד הכשרות שע"י 'בד"צ העדה החרדית'.

     

    תמונה עלית

    האריזות החדשות של שוקולד פרה

    בימים אלו החל מבצע "הפרה מתקשרת" של 'עלית'. בחלקן הפנימי של האריזות החדשות של 'שוקולד פרה' רשומים סכומי כסף אותם יש להזין לטלמסר 5455*. בכל יום הפרה תתקשר לזוכה מאושר אחד ותבשר לו, שזכה בכסף שצבר, עד 50,000 ₪. מ'עלית' נמסר כי המבצע מתקיים רק באריזות החדשות בהן הכותרת היא שם השוקולד או המילוי ובחלק הפנימי רשומים סכומי הכסף והפנייה לטלמסר.

    הנקל סוד מרכך

    סוד עם polyterm

    המותג 'סוד' מציג פיתוח לחורף בפעולת מרכך הכביסה. המרככים של המותג מכילים מולקלה אקטיבית בשם 'polyterm' שנספגת בסיבי האריגים ובמהלך פעולת הייבוש האוויר החם משחרר אותה ומאפשר לה ליצור לחות המרעננת את הסיבים. מ'סוד' נמסר כי והתוצאה היא בגדים רכים ונעימים למגע עם ניחוח שנשאר לאורך זמן רב. עוד נמסר מהחברה כי המרככים מותאמים לתנאי האקלים ולמים הקשים בישראל .

    מותג הטיפוח 'Crêma' מציג סדרה חדשה בניחוח מאסק לבישום עדין של העור. הסדרה כוללת תחליב רחצה וקרם גוף. קרם הגוף של 'Crêma' הוא כיום קרם הגוף הנמכר ביותר בישראל.

    colorcheck - print - Jens Fleron

    ספה באיקאה סייל

    'איקאה' הכריזה על סייל החורף במסגרתו יימכרו אלפי פריטים בהנחה ממוצעת של 35%, לרבות פריטים שימכרו בהנחה של עד 50%. המכירה תתקיים בין התאריכים כא' טבת – ט' שבט (3-20/01/13).

     

    מרפאת מאוחדת

    מרפאת מאוחדת בשכונת גאולה

    'מאוחדת' חנכה מרפאה לבריאות האישה ברחוב ראשית חכמה שבשכונת גאולה בירושלים. באירוע הצנוע נטלו חלק רבנים, מורי צדק, עסקני רפואה לצד רופאים בכירים, בכירי מאוחדת במחוז ירושלים וצוות המרפאה.

     

    בסקר מודעות שנערך ברבעון האחרון של השנה בקרב המגזר החרדי והדתי עולה כי 'Avis' היא החברה המובילה במדדי היכרות ומודעות בתחום השכרות הרכב בארץ ובחו"ל. שליש מהנשאלים ציינו את 'Avis' ראשונה, בעת שנשאלו "אילו חברות להשכרת רכב בארץ ובחו"ל את/ה מכיר?". בסה"כ, 85% ציינו כי הם מכירים את החברה.

    פלאפון

    לארי אקרמן, סמנכ"ל פלאפון

    במעמד בהשתתפותם של הגרי"מ לאו שליט"א, הרב יוסף כהן וראשי עמותת 'חסדי נעמי', העניק לארי אקרמן, סמנכ"ל הכספים ב'פלאפון', מאות אביזרי חימום, אותם תתרום חסדי נעמי לנזקקים ומעוטי יכולת במסגרת 'פרויקט חורף' של העמותה. מדובר בשיתוף פעולה מתמשך כשפורים האחרון תרמה 'פלאפון' 1000 משלוחי מנות לנזקקים

     

    גידול משמעותי נרשם לאחרונה במספר ההלוואות שנלקחו על ידי הקרן לסיוע לעסקים קטנים ובינוניים בערבות מדינה של בנק 'מרכתניל'. על פי החלטת הממשלה, הקרן כוללת השנה גם מוסדות וארגונים העומדים בקריטריונים שנקבעו לקבלת ההלוואות, והיא זוכה להתעניינות רבה במגזר. ההלוואות ניתנות עד לתקרה מקסימלית של שמונה מיליון שקלים, ובלבד שסכום ההלוואה לא יעלה על שיעור של 8% מהמחזור הכספי של הגוף המבקש את ההלוואה. על פי תנאי הקרן, גובה ערבות המדינה הוא 70% מהאשראי. כן נדרשת ערבות אישית של בעלי העסק או הגוף המבקש. אישור ההלוואה ושיעור הריבית נקבע בכפוף לתנאי הבנק.

    IMG_2337

    חנוכת סניף פאג"י בפ"ת

    'בנק פאג"י' השיק סניף בוטיק בקניון סירקין בפתח תקוה. לרגל הפתיחה, יוצא הבנק עם מבצע ללקוחות חדשים של סניף הבוטיק, במסגרתו מעניק הבנק הלוואה עד 30 אלף שקלים ללא ריבית, ופטור מעמלות ערוץ פקיד וישיר עד שנתיים.
    .



    0 תגובות