סקר מנדטים: העבודה מתחזקת, ש"ס עולה במנדט

    מוטי סבן No Comments on סקר מנדטים: העבודה מתחזקת, ש"ס עולה במנדט

    סקר חדש שמפרסמת חברת החדשות מפתיע בגזרת השמאל, אבי גבאי מעלה את העבודה ומצמם את הפער מול יאיר לפיד | בבחירות הקרובות בני גנץ יהיה שחקן פוליטי משמעותי חיזוק לכך הוא מקבל בסקר הנוכחי

    20:42
    28.03.24
    נתי קאליש No Comments on בג"צ נגד עולם התורה: גדולי ישראל מגיבים בחריפות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    על רקע מספר סערות ציבוריות הפוקדות את המערכת הפוליטית , מ"חוק הגיוס" ועד פרשיית "החמגשיות" עבור דרך הקרב על פסקת התתגברות והמשכו בחוק היועמשי"ם וברקע "עסקת המאה" של הנשיא טראמפ וכמובן הדבר שיכול להזיק לנתניהו בצורה חריפה הוא המענה החלש ל"טרור ההצתות" מהרצועה. הדבר מעורר סקרנות רבה איך הציבור מגיב לכל אלה.

    סקר שהזמינה חברת "החדשות" לחודש יוני 2018 מגלה נתונים מפתיעים. למרות כלל הפרשיות סביב ראה"מ, אומנם הליכוד יורד בסקר קצת, אך שומר על כוחו והפער בינו לבין שאר המפלגות גדול מאוד, מ- 35 יורד הליכוד ל-32 מנדטים סך הכל איבוד של 3 מנדטים.

    "יש עתיד" עדיין שומרת על כוחה כמפלגה השנייה בגודלה בישראל עם -18 מנדטים. לעומתו אבי גבאי למרות ההכפשות נגדו במפלגת העבודה, מעלה את "המחנה הציוני" ל-15 מנדטים ומצמם את הפער בינו לבין יאיר לפיד.

    "הבית היהודי" היא המפלגה שהכי צריכה לחשוש מהסקר מ -12 מנדטים בסקרים הקודמים ואף יותר, מדרדרת המפלגה ל- מנדטים.

    בגזרת החדשות הטובות, ש״ס מתאוששת ל-6 מנדטים לראשונה מה שמראה על שיפור מגמה בציבור הפנים ספרדי וחזרה אל המפלגה.

    כולנו של משה כחלון שומרת על כוחה עם – 7 מנדטים. יהדות התורה גם כן עם 7 מנדטים. ליברמן עם 6 מנדטים ומרצ עם 5 מנדטים, המפלגה החדשה של אורלי לוי אבקסיס עדיין שומרת על כוחה הוירטואלי של – 5 מנדטים.

    מפלגה בראשות הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ תקבל 13 מנדטים.

    מי המועמד המתאים לראה"מ בפער אדיר על כולם, פותח ראה"מ עם 34% אחריו בני גנץ 13% יאיר לפיד 9% כחלון 5%, בנט ששואף להיות ראה"מ מקבל 3% וכך גם אבי גבאי.



    0 תגובות