התפללו וניצחו את בית המשפט: ויתור לעצירות על תנאי ערבות ושוחררו

    איתי גדסי No Comments on התפללו וניצחו את בית המשפט: ויתור לעצירות על תנאי ערבות ושוחררו

    בנות יהודיות שהתפללו בשערי הר הבית נעצרו, לאחר יומיים במעצר לא הסכימו הבנות לחתום על תנאי ערבות שירחיק אותם משערי ההר – בית המשפט נכנע ושחרר אותן

    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סוף טוב: ארבעת הבנות שנעצרו ביום שני בעת שהתפללו בשערי הר הבית שוחררו היום (רביעי) ממעצר. שחרורם התאפשר לאחר שבימ"ש השלום בירושלים ביטל את תנאי חתימת הערבות אותם קבע אתמול.

    נזכיר כי הבנות יכלו להשתחרר מיד לאחר חקירתם שעות ספורות לאחר מעצרם, אך הבנות סרבו לחתום על תנאי הרחקה אשר מרחיקים אותם ממבואות הר הבית ונשארו כמחאה במעצר. גם אתמול, סרבו הבנות לחתום על התנאים אשר קבע בימ"ש והושארו לילה נוסף במעצר.

    הבנות הסבירו את סרובם להשתחרר בכך שלטענתם, מדובר במעצר שווא על רקע היותם יהודיות בלבד. הבנות סיפרו כי התפללו בשערי הר הבית במקום בו התפילה מותרת, וכי הם לא הפריעו לאיש.

    בארגון חוננו אשר מייצג את הנערות ציינו כי הנערות נעצרו במקום אשר בתי המשפט קבעו במספר החלטות כי אין להגביל בו את חופש התנועה וחופש הפולחן של המתפללים היהודים.

    כאמור, בדיון היום, לאחר 2 לילות במעצר, ויתר בימ"ש לבנות על תנאי חתימת ערבות עליהם והם שוחררו ממעצרם. עו"ד משה פולסקי מארגון חוננו ייצג את הבנות בבימ"ש.



    0 תגובות