שקד סיירה בעוטף: "עפת"ב חמור לא פחות מפצמ"ר"

    איתי גדסי No Comments on שקד סיירה בעוטף: "עפת"ב חמור לא פחות מפצמ"ר"

    שרת המשפטים איילת שקד סיירה בעוטף עזה והתייחסה לטרור העפיפונים המכה ביישובי העוטף: "התושבים בעוטף חזקים ונחושים, עובדה היא שמספר התושבים במועצות גדל בצורה משמעותית מאז צוק איתן. החקלאים מעבדים את אדמתם, למרות השריפות"

    מטיסי עפיפונים בעזה צילום: עבד רחים כתיב, פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שרת המשפטים וחברת הקבינט המדיני ביטחוני, איילת שקד, סיירה היום (שלישי) ביישובי עוטף עזה של המועצות האזוריות אשכול ושדות נגב, שסובלות משריפת שדות כתוצאה מעפיפוני ובלוני הנפץ מרצועת עזה. במהלך הסיור השרה שקד שמעה גם סקירה ביטחונית נוכח האיומים מרצועת עזה.

    שקד נכנסה למנהרת טרור שחדרה את גבול ישראל, בה קיים צומת דרכים שמתפצל למנהרת המשך. בהמשך הסיור שקד גם סיירה בשדות שרופים כתוצאה מעפיפוני ובלוני תבערה. שקד גם ביקרה באתר בנייה של קרית חינוך חדשה בחבל אשכול.

    השרה שקד שמעה מראשי המועצות ומתושבי קיבוץ סעד ועלומים על הבעיות איתן מתמודדים התושבים בחודשיים האחרונים.

    אחד התושבים סיפר לשקד על תחושות חוסר הביטחון אותן חווים התושבים. לדבריו, "אפילו משימה יומיומית לילדים, כמו הוצאת הכלב לטיול, הפכה למשימה בלתי אפשרית. הממשלה חייבת למגר את התופעה". ראשי המועצות דיברו על כך שהממשלה אינה מעודדת הקמת ישובים חדשים. החקלאים הסבירו על האתגרים של החקלאות באזור.

    שרת המשפטים איילת שקד אמרה לאחר הסיור: "עפת"ב חמור לא פחות מפצמ"ר. דין עפיפון בעוטף עזה כדין טיל על אשקלון. מדינת ישראל מחויבת להנחית אגרוף של ברזל נגד משגרי עפיפוני התבערה ופעילי הטרור".

    שקד הוסיפה: "התושבים בעוטף חזקים ונחושים, עובדה היא שמספר התושבים במועצות גדל בצורה משמעותית מאז צוק איתן. החקלאים מעבדים את אדמתם, למרות השריפות, ועלינו כממשלה לעזור להם במה שניתן. חקלאות היא לא רק ענף כלכלי, היא ערך ציוני בסיסי בבניין הארץ".



    0 תגובות