ראה"מ בפגישתו עם פוטין: נפעל בתקיפות על כל חדירה לשטחנו

    איתי גדסי No Comments on ראה"מ בפגישתו עם פוטין: נפעל בתקיפות על כל חדירה לשטחנו

    ראש הממשלה נפגש עם נשיא רוסיה ולדמיר פוטין במוסקבה. בפתח פגישתם הודה לו על ההזמנה למצעד הניצחון על הנאצים, דבר שריגש את העולם היהודי כולו. ראה"מ התייחס לאירוע חדירת כלי הטיס היום, ואמר כי ישראל תפעל בתקיפות נגד כל ניסיון חדירה למרחב הריבוני, עוד הוסיף נתניהו כי הפגישה באה להעצים את היציבות שהאזור זקוק לו

    צילום לע''מ
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נחת היום (רביעי) במוסקבה. בירידתו מהמטוס ראש הממשלה התקבל ע"י סגן שר החוץ הרוסי מיכאיל בוגדנוב.

    משם המשיך ראש הממשלה בנימין נתניהו לפגישה עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין. כעת נועדים המנהיגים בקרמלין במוסקבה.

    ראש הממשלה פתח את הפגישה עם נשיא רוסיה והתייחס על האירוע המכונן בו צעד יחד עם פוטין בכיכר האדומה במצעד הניצחון על גרמניה הנאצית: הזכרת את המצעד המרגש לכבוד הניצחון על הנאצים, זה היה אירוע כביר שעשה רושם בישראל, ואני חושב ברחבי העולם היהודי.

    כל ביקור כזה זו הזדמנות בינינו לפעול במשותף לנסות לייצב את המצב באזורנו ולהגביר את הביטחון ולהגביר את היציבות.

    ברור שהמוקד שלנו זה על סוריה ועל איראן. דעתנו ידועה שאיראן צריכה לעזוב את סוריה, זה לא דבר חדש עבורך.

    לפני כמה שעות כלי טיס סורי חדר לשטח האווירי של ישראל. אנחנו יירטנו אותו ואנחנו נמשיך לפעול בתקיפות נגד כל זליגה וכל חדירה לשטחה האווירי או הקרקעי של ישראל. אנחנו מצפים שכולם יכבדו את הריבונות הזאת ושסוריה תשמור בקפדנות על הסכמי ההפרדה.

    שיתוף הפעולה בינינו הוא מרכיב מרכזי במניעת התלקחות והידרדרות של מצבים כאלה ואחרים, ולכן אני רוצה להודות לך על האפשרות לשוחח בעניינים אלה וכמובן בכל עניין אחר. באמת תודה רבה".

    הפגישה במוסקבה חשובה לא פחות לפוטין, מכיוון שפסגת טראמפ-פוטין תצא לפועל בקרוב, הנשיא ולמיר פוטין מעוניין לתאם עמדות עם ראש הממשלה בנימין נתניהו לגבי המזרח התיכון ושיקום סוריה ללא איראן.



    0 תגובות